Oppussing stue – del 5 Ferdig!

Da kom vi endelig i havn med stua. 😀

Jeg malte muren ved vedovnen, 2 strøk i dag.

Så jeg tenkte du skulle få se resultatet nå 😉

Men først et par bilder av malermesteren. Olav kom på at han skulle ta bilder av meg også 😄

 

 

Du kan se de andre innleggene HER. Der finner du linker til alle innleggene.

Først skal du få se stua før

 

Vi har ikke fått hengt opp bilder og gardiner enda, men det kommer etterhvert. Denne stua blir litt mer minimalistisk enn den var før. Orker ikke ha så mye på vegger og hyller her.

 

Stua på kveldstid. Og i morra skal jeg endelig få på plass ting i vitrineskapet som fortsatt står i esker fra vi flyttet ☺️

 

I dag fikk jeg malt muren også ☺️

Men nå er vi slitne, så det blir godt med noen hviledager nå.

Olav har jobbet litt ute mens jeg har malt alt av vegger, så vi har sluppet å kjede oss denne uka 😂

Nok oppussing for denne gang. Neste uke begynner neste prosjekt 😉

Ønsker deg en god kveld med morgenens utsiktsbilde ☺️

 

 

12 kommentarer
    1. Så flinke dere har vært. Dette ble jo så lekkert. Nå har du malt og malt, så julevask trenger du ikke i år. Kos deg med resultatet. 🙂 Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk. Ja, nå er det så nymalt og rent, og den stua trenger ikke julevask 😄
        Litt andre rom som trenger en vask nå, men det blir bare vanlig helgevask 😉☺️
        Tusen takk for julehefte! Kommer et innlegg om det snart 🥰 God klem ❤️

    2. Så flott det blei! Lekre farger! Deilig å hvile noen dager nå da – og så et nytt prosjekt? Dere er rå altså….. jeg har ingen flere krefter igjen foreløpig, hihi… klem <3

      1. Tusen takk 😀 Vi ble veldig fornøyde.
        Ja, vi har en liten gang vi skal pusse opp, mellom de to stuene 🙂
        Den går fort håper vi 😉
        Du jobber jo i tillegg, og dessuten må du gjøre alt alene. Vi er to 😉☺️
        God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg