Naturen rundt meg

I går hadde jeg Meninger

I dag har jeg ikke rukket å få noen, så du skal få nyte naturen rundt oss her i Heim i Trøndelag.

I går fikk vi en av de sjeldne solnedgangene i sommer.

Til forskjell for andre som ikke har kjent så mange regndråper i sommer, som jeg leste hos Frodith, så mangler vel heller vi her i Trøndelag å kjenne solstrålene varme noe særlig.

Det er den dårligste sommeren jeg har opplevd i mine 16 år her.

Vi har enda ikke fått satt ut terrassemøblene engang, og juli er snart slutt. Også vi som endelig har fått både terrasse, og fine møbler. 😳

Vel, aldri så gæli  at det ikke er godt for noe, vi har dem ihvertfall. Og vurderer å lage litt sydenstemning i kjelleren der de står. Men da må vi låne varmelykta til hyttenaboen 😄

Vel, jeg lovte deg bilder. Her kommer de

Hele 22° fikk vi i går.

I dag er vi tilbake på 14° og regn. Så nå går jeg og maler siste vinduet i gangen oppe. 🙂

Fint å ha noe å gjøre inne,  når alt er vått ute 😄

20 kommentarer
    1. Du tar så fine bilder, og med den naturen rundt om er det jo så mange fine motiver også.
      I dag er det opphold her i Oslo, og de har lovet sol utover dagen. Så litt av den for stund siden 😉 Dere kan jo sette ut hagemøblene, og dekke de til når dere ikke kan bruke dem på grunn av været. Før jeg glasset inn balkongen pleide jeg å gjøre det. Ha en fin tirsdag, klem 🤗

      1. Tusen takk for det. 🙂
        Ja, det er det vi pleier å gjøre, men vi har stoler å sitte i, men med en dag med sol, og kanskje 20° og resten har vært mellom 11-13° da er det ikke noe poeng.
        Vi skulle ha hatt på et strøk på gulvet først også, men har ikke vært tørt lenge nok. 😁 Alle rundt oss her klager på å ikke ha fått ut møblene eller brukt dem 😉 Klem til deg ❤️

    2. Ser ut som du har fått mange fine sommerøyeblikk til tross for dårlig sommervær. Her i Spania har det gått ut advarsel fra kommunen om heten i dag, og folk er oppfordret til å holde seg innendør mellom 11 og 15. Det hadde jeg planlagt uansett, så det går helt fint 😀

      1. Greit å holde seg inne da ja 😀
        Vi holder oss inne vi også, men av litt andre grunner 😁
        Det plaskregner, og er 11,8° 😂
        Jeg er kjapp til å ta bilder av de få sommergløtta vi får 😀

      1. Ja, dere har jo hatt mye av samme sommeren som oss når det gjelder været. Håper fortsatt å få noen dager med skikkelig sommerfølelse før høsten kommer.
        Trenger ikke 30°, men over 15° og sol er fint ☺️

      1. Tusen takk 😀 Møblene tar vi fort ut, men venter til værvarselet sier mer enn en dag, eller halv dag med sol. 😂 Skal bli et par varme dager til helga hvis yr stemmer 😉 Klem til deg ❤️

    3. Vakre bilder, Heidi👍 Herlig å se sola, selv om det bare er på bilde 😉
      Ja, det har vært en begredelig sommer! Håper at vi får en ok helg, som Yr.no forsåvidt har lovet😏 Håper virkelig å få sitte ute på verandaen i helga🌞

    4. Det er jo bare utrolig fint hos dere når været er så fint.🥰☀️
      Vi har dessverre også hatt fryktelig dårlig vær i sommer, så det eneste man kan håpe på er at vannmagasinene er så fylt opp at det blir billig strøm for alle til vinteren.💦
      Nyt sommerdagen!☀️🤗

      1. Tusen takk. Nyter sommerdagen på sofaen. Ute er der 19° og regn 😀
        Greit med billig strøm ihvertfall 😄 Koselig å høre fra deg igjen Ha en fin kveld! 🥰

    5. Nydelig bilder. Til tross for en sommer som labber våt gjennom månedene. Kan heller ikke huske på en dårligere sommer, satser på at august blir bra – første uka er litt bedre, men likevel ikke fantastiske meldinger. Nå sjekker jeg meldinger bortimot daglig. Du må ha en fin torsdag <3.

      1. Tusen takk. Ja, her sjekkes også meldinger daglig.Og vi får grille litt i helga tenker jeg..blir 2 dager med sol og sommervarme 😄👏
        God torsdag. Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg