Museum på loftet

 

Hvis du var innom meg i går kunne du se at vi har ryddet loftet.  I dag skal jeg vise deg noen av tingene vi fant der oppe. En del har vi jo sett fra før, men noe var også godt gjemt bak mange andre ting.

Her skal du få se noen av dem. Og det ble litt museum der oppe 🙂

 

 

I den svarte kofferten er det en gammel skrivemaskin. Den må jeg få tatt et bilde av, for jeg glemte visst det..

 

Kong Olav og Martha måtte også på veggen.

Her trodde vi det var en kommode, for lokket oppå lå jo nede, men så åpnet Olav lokket, og kom med et kraftig utbrudd. Hva er dette tror du?

 

Veven er jo nesten klar til bruk, men jeg lar den stå i fred jeg 🙂

 

Ulla ligger klar til å kardes

 

Og det var en stor eske med gamle ukeblader fra 1960, 70 og 80 tallet.

Til slutt, en gammel radio. Vi sjekket om den kunne være noe verdt, men det var den ikke, så da blir det nostalgiminner på loftet. 🙂

18 kommentarer

Siste innlegg