Maleprosjekt – oppussing

I går malte vi 2.strøket på “barnerommet”  Joda, jeg vet at jeg skrev at det ikke kom mer før vi er helt ferdige, men litt drypp av oppussing må du få 😉

Vi hadde holdt på en stund da mannen min plutselig sa: “Her har vi glemt å male”

Og jammen hadde vi det. En liten bit mellom muren og klesskapene.

Det var fint han så det, for det er jo kjedelig å oppdage det når vi er ferdige, og har ryddet bort alt.

Kan jo hende jeg hadde oppdaget det også,  men ikke i dag tror jeg. Hodet mitt har vært helt på bærtur i dag.

Har glemt hva jeg skulle si  glemt hva jeg skulle ordne på pc,n og ordene har bare blitt borte liksom. 😳

Merket når jeg våknet i dag som i går, at jeg var veldig sliten. Formen har jo vært ganske god noen dager,  men har vel gjort litt for mye.

Særlig at jeg satt flere timer ved pc,n på søndag etter å ha bakt.

Det kan du lese om HER

Vi fikk malt alt, og det gikk jo mye raskere enn første strøket. Olav brukte rulle på veggene, og jeg malte igjen rundt alle karmer og lister.

Men nå har jeg ikke tid til å sitte her, jeg må male rundt klesskapdørene.

Ikke se inni dem da,  det er mye som skal ryddes der etter at vi er ferdige 🙈😄

Når jeg malte karmer, og Olav taket, så ble jo alt dette så hvitt i forhold til dette som ble malt for en del år siden.

Ha en fin dag! 🥰

 

15 kommentarer

Siste innlegg