En fin søndag, og 1.mai 🙂

Vi har hatt en rolig og fin søndag. Olav har sitte ved pc,n og ryddet dokumenter, jeg har bakt knuteboller, eller kanelboller som det også heter. 😀

Veldig lenge siden jeg bakte det, og i dag kjente jeg at jeg orket,  og strømmen var billig, så da ble det en god porsjon 🙂

Resten ser du her:

Jeg har også jobbet på pc,n innimellom,  og til slutt kjente jeg at det hadde blitt for lite hvile,  og måtte avslutte og finne sofaen.

Etter en stund gikk vi en liten tur, for nå har det blitt altfor mye inneliv den siste uka.

Vi gikk en tur ned i frukthagen etterpå, og da så jeg at det har poppet opp en del tistler.

De er ikke ønskelig så nærme hagen, så da gikk jeg og hentet saltet.

Dytter nedi litt grovsalt, og da visner de.

Jeg synes blomsten på tistler er fine, men de frør seg så voldsomt.

Det er mye vind i dag, så selv om det er 10° så måtte boblejakka på 😀

Det holdt med en liten tur i dag kjente jeg, så jeg fant sofaen igjen, og skal snart lage middag.

I dag blir det laks ☺️

Litt blomster fra blomsterbedet får du med til slutt.🥰

14 kommentarer

Siste innlegg