Litt treg kanskje?

Ikke bare litt heller det, så da får jeg lage et eget innlegg om det jeg glemte 😉

Du fikk kanskje med deg at jeg traff Kari ?

Og jeg var jo så kjekk at jeg la ut hva jeg ga henne, men tror du jeg tok med det jeg fikk av henne da? Neida, den la jeg i veska, og borte var den fra hue mitt.

Har så teflonhjerne for tida, at det er like før jeg glemmer meg sjøl …

 

Kari og jeg snakket tidligere om covid, og hva som kan hjelpe for vond hals og hoste, og ettersom hun er i Spania en del, så hadde hun tilbudt meg å kjøpe med sugetabletter som skal være veldig effektive.

Og disse kom hun med da vi treftes.  (Ikke reklame)

Fikk ikke lov til å betale engang 😉

 

Så herved har de fått sin plass i et helt eget innlegg, på en helt vanlig lørdag 😀

Tusen takk Kari ☺️❤️

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg