Koselig treff 🥰

Har du fått med deg at vi er på Trondheimstur?

Og at jeg var Radiokjendis i går?

I dag startet vi dagen med en gåtur til Jula og Europris. En iskald fornøyelse 😁

Etterpå slappet vi av en stund, før jeg gikk på Tillertorget for å handle litt mer julegaver, og for endelig å treffe Kari igjen ☺️

Jeg gikk tidlig til Kaféen, for å være sikker på å få plass.

Og plutselig dukket hun opp 😀

Hadde vært fint om fotografen hadde klart å ta et skikkelig bilde, men hun dukker fram fra planta 😄

Etterpå tok Kari over fotograferinga,  da ble det fine bilder, om enn motivet kunne vært klarere i hue 😂

 

Kari ønsket en kopp the, og når jeg fikk denne “mugga” med varmt vann, spurte jeg om jeg kunne få en tekopp….Men “mugga” var visst en kopp. Derav det lattermilde fjeset 😄

Selv skeiet jeg ut med en stor kopp kakao 🙂

Og som jeg har forstått,  så er Kari selfiedronninga, og da lot jeg henne knipse i vei. Fint at hun sendte meg bildene ☺️

Etter nesten to timers skravling, måtte Kari dra, og jeg kjente at jeg nok måtte finne hotellsenga litt. Shopping og koselig treff krever også sitt av en fra før sliten kropp.

,Håper Kari ikke tok seg helt ut 😳☺️

Tusen takk for at du orket å ta turen Kari

Setter utrolig stor pris på det 🥰

En liten oppmerksomhet var på sin plass også ❤️

18 kommentarer
    1. Så koselig blogginnlegg, Heidi! 🥰 Hihi, visste ikke at jeg er selfiedronning, men det er klart vi måtte ha bilder av oss sammen!;-) Tusen takk for tiden. Alltid mye å prate om, alltid herlig å møte deg, bare synd energien tar slutt 🤗 Hjertelig takk for “oppmerksomheten” også, og teunderlaget – ja, det passer fint til tekoppen min – var så artig!

      1. Det var det virkelig 😀 Alltid hyggelig å treffe deg også, og vi går ikke tom for tema å snakke om, rekker så vidt å begynne 😉😄
        Veldig glad jeg “snublet ” over deg 😀❤️

    2. Så utrolig koselig treff, dere to har det fint i sammen og fine bilder ble. Koselig og tida går i godt selskap.
      Men dere er på tur og du kan hvile etterpå. Gode minner.
      Og du i forrige innlegg vedr. den plate..send meg et bilde hvis du finner. Så skal jeg lete når jeg er på slike steder.

      1. Veldig koselig å treffe Kari igjen ☺️ Tida går bare altfor fort 😀
        Det ble en god hvil på hotellet, og nå har vi spist middag med barn og barnebarn 🥰
        Skal høre med Randi/Natheless om hun kan sende meg bilde av plata 😉
        Tusen takk 🥰

    3. Så koselig å se dere!🤩
      Vil tro tiden gikk kjempefort.🥰
      Morsomt at du har vært på radioen.👍🏻
      Det er godt med en bytur så man får fikset litt ting og tang nå før jul.🎁🎅🏻

      1. Ja, det var kjekt med en bytur, og 2 timer med Kari går altfor fort 😉😄
        Nå kjenner jeg at det skal bli godt å komme hjem og ikke gjøre noe snart 😀
        God fredag 🥰

    4. For et koselig treff!
      Dere koser dere virkelig i lag – og det er fint å ha noen å skravle med når en allikevel er på de kanter og har anledning 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg