Litt bilder kanskje ;)

Denne uka har vært litt slitsom, for til tross for  dette innlegget med oppskriften på hvor frisk jeg skulle bli, så ble det motsatt gitt.  Jeg har vært forkjøla/influensa i en uke nå, og det er akkurat så lang tid det har gått siden jeg skrev dette innlegget. 😉

 

Så enten så har ingefær/sitron, treff med folk både her og der, gjort at alt jeg hadde på innsida løsnet og ville ut, eller så har jeg dratt med meg noe.  For hver dag som gikk denne uka, så ble jeg værre, og i går var den verste dagen, men i dag kjenner jeg (håper jeg) at det er litt opp igjen.

 

Vi har drukket all ingefærshoten jeg lagde sist, og i dag har jeg lagd en ny porson.  Når jeg har fått Olav til å ta en slik hver dag, da må jeg bare fortsette. 🙂

 

Ellers har jeg bare vært inne de siste dagene, bortsett fra en tur på Kyrksæterøra og handlet fredag, fikk kastet en del på gjenvinninga, og hengerlasset står fortsatt klar til en tur. Vi tok ikke den med i regnværet.

Bilder har blitt tatt, så jeg tenkte du skulle få se noen nå. 🙂

Artig å se igjen slike ting som jeg også heklet på 70 og 80 tallet. Jeg hekla brudekrona til søstra mi 🙂

I går hadde Olav lyst på torskehoder, men det spiser ikke jeg, et sted går grensa 😉  Men sodd, det liker jeg. Så da ble det sodd på meg to dager på rad, for det var nok til oss to i dag også. Veldig godt, og fin mat å spise når en er forkjøla 😀

 

I går var det vekslende vær, sola skinte og innimellom snødde det litt. Heldigvis bare litt

Vi ser på bakemesterskapet på tv, og jeg synes denne brødskilpadda ble skikkelig fin 🙂

 

Ellers så tømte jeg fotoapparatet for bilder, og her er et fra fullmånen sist. Etterfølgende av månebilder siste uka og i natt.

 

 

God søndag!

10 kommentarer
    1. Flotte månebilder! Men så kjedelig at du fortsetter å være dårlig da! Uff………..! Bakemesterskapet er moro – jeg ser også på det! Klem <3

    2. Flotte bilder her, fint! Masse forskjellig og fint fortalt..Jeg er også forkjølet ble det etter hotelloppholdet…kjedelig!
      Og enig med deg, slik mat smaker. Sodd altså..Torskehoder har jeg aldri spist.
      Ha en riktig så fin kveld og morgendag.. 🙂 klemmer..

      1. Tusen takk for det ☺️
        Torskehoder har jo grei smak, men det er konsistensen jeg ikke er så god på 😉
        God bedring! Veldig kjedelig å bli forkjøla. Har heldigvis letna til meg i dag, så da er jeg vel over det verste.
        God mandag! Klem❤️

    3. Jeg synes du har fanget fine bilder med din kamera. jeg har også en slik, men bruker ikke det hjemme. Jeg ser at bildene dine er veldig fine.
      God bedring videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg