Kroppsbatteri/Bodybatteri

Som du kunne lese HER   i går, så er vi nede for telling med korona, og det er vi virkelig.

Jeg begynner å bli litt bedre, men om jeg føler meg vissen og lite energisk med ME, så føles det ekstra ille nå.

Kan føle meg litt bedre en ørliten stund, men så er den uendelige slappheten  der igjen.

Og sånn er det i dag.

Du skal få se screenshot av det klokka mi viser, og som du kan se så har det ikke vært mye hvile..

Også jeg som stort sett har liggi 😳 I dag begynte det på 19 BB  Hvor lenge varer en mobil med 19% batteri??  Kan jo vare litt, men da bør den ikke brukes..

 

Mandagen lå jeg stort sett i senga og sov..søndagen også…  Det ser ikke sånn ut.

Så du at det var litt blått? Jeg hvilte i 4 min den nattan 😁  Jeg zooma inn denne fra torsdag

Så siste dagen jeg hadde litt hvile i kroppen er 11.juni og det var heller ikke noe å skryte av.

 

Nå tenker du kanskje at man ikke kan stole på klokker sånn, men vet du, det kjennes akkurat slik ut i kroppen,  så jeg er ikke overrasket.

Vil tilbake til mer lading, slik det var her ihvertfall. Og der satt jeg til og med i bil. Følte meg tappet for energi da også, men må tilbake til at kroppen lader i det hele tatt, ellers blir det litt skummelt. Og sånn høy puls sliter på hjertet også. Jeg kjenner godt at det banker fort for tida. Fint jeg snart skal på CT 😊❤️

 

Så jeg hviler, og ber om at ting i kroppen bedrer seg. 😳🥰

Et kjedelig klokke energi innlegg, men tenkte det var greit å vise hvor tydelig det er.

Du kan lese mer om klokka HER

Ellers skinner sola, og jeg har vært så vidt utenfor døra. Må det for å sette på vaskemaskin i kjelleren, og henge ut klærne 😀

Så her henger de nå…

Det er varmt og fint ute, men jeg har lagt meg her en stund for å hvile litt.

Tror jeg legger dyna over bena også,  de verker så ille i dag…sikkert gikta 😁

Legger ut dette nå, så tar jeg en blund 😊

God fredag! 🌞

9 kommentarer

Siste innlegg