Kontoret

 

Du fikk kanskje med deg at vi har holdt på å fikse litt på det ene soverommet, det minste.

 

Kontorstoler

Kontoret

Det har blitt brukt av barnebarna de siste årene, og nå skal de få sove og leke på det største soverommet når vi får pusset det opp.

Det er neste på lista 😉

Selv om det har vært påske, så har vi lurt oss til å jobbe litt.

Vi har for det meste nytt været og vært ute, men det er grenser for hvor mye frisk luft vi skal ha. Må jo venne kroppen til det sånn sakte men sikkert 😀

I går fiksa Olav skrivebordsplate, og i dag gjorde han resten.

Fikk opp et par hyller, og hang opp litt bilder.

Endelig er vi i mål, og vi innviet det med å sitte her med pc,ene våre en stund i går ettermiddag. 🙂 Da hadde vi ikke lagt på teppet, så det var litt vanskelig å sitte rolig.

Huset er nemlig skjevt, så stolene trillet nedover mot døra. 😂 Men med teppet ble det bra ☺️

Vi ble veldig fornøyd sjøl ihvertfall.  Og blir det for slitsomt å sitte ved skrivebordet, kan vi legge oss og hvile 😀

 

 

19 kommentarer
    1. Så bra det ble, da 😊
      Og nå har jeg endelig klart å lese meg opp hos deg også (så lenge det varer, hihi) og må si at jeg ble utrulig fascinert av de ekorn-bildene 🤩 Har aldri klart å tatt annet enn et par ekstremt utydelige bilder av de vakre skapningene, jeg..
      Håper du får en riktig flottersfin dag i dag ❤ Klemz

      1. Tusen takk Helene ☺️
        Det er artig å få blinkskudd av ekorna, men da må jeg ha speilreflekskamera klar. Blir ikke like bra med mobilen hvis de er for langt unna 😀
        Men de er jo mange, og ofte her, så det hender jeg tar med campingstolen og sette meg like ved 😉
        Jeg leser meg opp litt innimellom jeg også, for jeg er ikke inne så ofte på finværsdager og leser ☺️Ha en fin dag! Klem 🥰

    2. Det å ha eget kontor er så dedikert :). Ser skikkelig bra ut. Kanskje man burde ha en fast plass, slik. Jeg dra laptopen opp på magen og hamrer i vei :D. Har ordna meg et arbeidsrom som ikke fungerer slik jeg så for meg i fantasien. Nyt en ny nydelig dag denne påska. Påska har overgått alt, men for mye frisk luft bør en ikke få…morsom kommentar hos deg. <3

      1. Veldig godt å ha et kontor, og en plass å ha alt av kontorting på. Så har vi hver vår faste plass, og jeg kal rote som jeg vil 😁
        Nei, en må være forsiktig med for mye frisk luft 😄 Nyt dagen! Klem ☺️❤️

    3. Det ser kjempefint ut!🤗
      Det er så godt når man blir ferdig med ting.
      Ha en riktig fin siste kveld av påsken!🐣🐥💛

    4. Så flott kontoret deres ble 🥰 Greit å nyte sola og jobbe litt inne når det er påske. Enig om at kroppen ikke har godt av for mye sol og frisk luft sånn med en gang 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg