Søndag og sol 🌞

Det er jo bare herlig å våkne til sol og blå himmel, og vite at dagen ligger rolig og fin foran oss. 😀

Jeg sov i nesten 11 timer i natt, så jeg trengte visst det.  Gjorde godt, og når jeg ikke husker hva jeg har drømt engang, ja, da har det vært god søvn.

 

Vi startet rolig, selv om mannen er litt gira på å få ting i orden. Han monterte ferdig andre kontorstolen også, før vi gikk en liten tur. Må jo nyte finværet!

Koselig med mannen som turfølge også 😉

 

 

 

 

Etterpå satt vi litt ute i hagen

Vi satte oss lunt ved ripsbuskene i sola. Tar litt tid før den kommer på verandaen 🙂

 

 

Så måtte jeg inn og legge meg litt på sofaen. Olav fiksa ei hylle på kontoret, og får ting i orden til oss. Flink han! 🥰

Fint med egen hylle til skriveren.

Vi mangler bare benkeplate, så blir det et fint lite kontor til oss to 😀

 

Vi ser at folk reiser hjem fra hyttene sine, og vi, vi er hjemme vi ☺️

 

Må fortsatt minne oss selv på det, men det er jo så godt. Og nå skal jeg skrelle litt poteter, og lage litt middag til oss. I dag blir det laks. I går ble det pizza.

 

Så blir det vel en tur ut igjen litt senere tenker jeg. Skal være sol i hele dag, så vi får finne fram solkremen og sette oss ut og nyte i ettermiddag.

 

Håper du også har sol, og nyter dagen!

 

God søndag! 🙂❤

14 kommentarer
    1. Herlige bilder og et perfekt vær å gå tur å oppholde seg ute.
      Selv har jeg sittet en god stund ute på balkongen med kaffekoppen, og der er det rene sommertemperaturen.
      Hyttefolket har ikke kommet hjem enda her, og så langt er det stille i gaten nedenfor.
      Ha en fortsatt nydelig søndag 🥰

      1. Tusen takk for det. Ja, det er så godt å kunne sitte litt ute. Det skyet litt over her nå, så det ble litt kjølig luft, men fortsatt 10 grader. 🙂 Godt det er stille i gata på søndagen 😀 God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg