Jeg løy

..og det skal man jo ikke gjøre.

 

Hva jeg løy om?  Dette Mer pakking

 

Det ble ikke noe av i dag.  Våknet sliten, og måtte ut og måke av bilen. Det var tung, kram snø, og så måtte jeg på butikken.  Da var det ikke så mye mer energi igjen i denne kroppen.

I tillegg hadde jeg tømt den ene fryseren, så da måtte jeg gjøre ren den også.

 

En lang tlf samtale med kjøper av leiligheten, og litt med det…

 

Så var det på tide med fotpleie på meg selv, spist lunsj og hvile foran tv. Måtte forberede middagen også, for vi må jo ha mat 🙂

 

Men det kommer en dag i morgen også, og da får vi se om jeg gjør det jeg lovet i dag. 😁 Må nok heller skrive om ting etter at jeg har gjort det tenker jeg, da slipper jeg å lyve liksom 😄

 

Var vel ikke akkurat løgn, men litt sånn overskrift som skaper klikk må jo jeg ha også, ikke sant?    Liker ikke så veldig godt når overskriften ikke stemmer med forventningen den gir, så jeg er ikke så veldig på å lage clickbait overskrifter.

 

Et kjedelig innlegg, men må jo oppdatere dere, for det er jo så interressant, 😉😄

 

Ligger her med pc’n på magen, og hører på radioen og han Tore ☺

 

Trengte filter med lue i dag,  håret er et kapittel for seg 😄

23 kommentarer

Siste innlegg