Jeg blir så lei!

Siden vi skal flytte må vi gi bort, og selge ting.

Hva er det med folk som sier de skal komme og hente, de sier dag og klokkeslett, men som ikke kommer likevel?

Ikke kan de gi beskjed heller, og har vi satt en tid, så kan det bli som i dag, at jeg går glipp av andre som da kunne hentet.

Så heretter blir det første som kommer og henter!!

Å, blir så lei! 😳😯🤔

Men nå skal det sies at to av jentene som ville ha noe av det vi ga bort og solgte, kom til avtalt tid.

Så de veier heldigvis opp ganske bra i forhold til gutta enn så lenge.

Kjenner det tar på å holde på med dette nå.

Hvis du har lest det  Forrige innlegget så var jeg ute i dag for div ærend, i tillegg ble det koselig besøk. 😀

Når jeg kom hjem var jeg sliten,  og tok en pause i sofaen med pc,n.

Men så var det ei som ville ha kaffemaskin vi skulle selge, og da var det bare å få renset å gjøre klar den. Tok halvannen time med det, og å vente på at hun hentet den.

Hun kom til avtalt tid, så det gikk som smurt.

Så var det å lage middag, og når vi hadde spist, og ryddet opp etterpå, da var denne dama ferdig.

Vondt overalt, og jeg hadde nok strukket strikken for langt.

Da var det bare å få lagt meg på sofaen, og nå har smertene sluppet litt.

Men så var det han som skulle 1000% sikkert komme kl 17-18 da, og hente skrivbordet…

Kan sikkert ikke klokka 🙄

Om jeg er sur?

Ja, litt…men mest sliten ☺

Derfor kledde jeg på meg, tok med søppel og papp, kastet det,  før jeg gikk rundt den ene blokka..

Måtte lufta hoder, så jeg fant igjen denne dama her 😀

 

Gevinsten var den friske lufta, og flott vintervær ☺

18 kommentarer
    1. Energitappende når man bruker tid på å “bli kvitt” ting, og så dukker ikke folk opp, ja. Men desto artigere med de som kommer på døra og faktisk blir glade for å få eller kjøpe 😀

      1. Ja, det er veldig godt med de som dukker opp.☺
        Men det er veldig rart nå, for det er 3 stk som bare ikke har dukket opp, og ikke svart mer..
        Har vært lite sånt før, heldigvis 🙂

      1. Ja, det er jammen bra det fins frisk luft.😀
        Jeg forstår bare ikke at de får seg til å gjøre sånn. Må jo være enkelt å gi en rask beskjed. Vel, får håpe det er flere som vil ha. Har vel en mnd igjen 😀❤

    2. Jeg blir DRITIRRITERT på sånn!! Hvem tror den egentlig at dem er? Er deres tid viktigere enn vår? Men fir all del.. kan jo være en av de tullingene som har kjørt av veien, var tre av den i en sving her borte..

      1. Ja, jeg blir irritert, men tenker først alltid at noe kan ha skjedd, men som regel så skal det være mulig å gi en beskjed på sms når de har tlf nr mitt tenker jeg. Her skjønner jeg etterhvert jo at de bare har ombestemt seg og ikke gidder ta kontakt. Og sånt synes jeg er dårlig gjort. Så heretter kommer jeg til å si at uansett, så får den som først henter. Så det så! 🙄😉😀

    3. Jeg skjønner deg så godt, for det å ikke komme til avtalt tid eller ikke dukke opp i hele tatt er så forbasket irriterende. Opplevde det da jeg skulle gi bort vitrineskapet i fjor, og et spisebord for noen år siden. Skapet ble jeg kvitt til en fornøyd dame, men bordet ga jeg til Maritastiftelsen til slutt. Tips, hvis du skal selge eller gi bort… Legg ut på finn at du har åpent hus den og den dagen, hvor du opplyser at noe gis bort og andre ting selges. Da kommer de 😊

    4. Utrulig frustrerende når folk uteblir fra avtaler..og uten å gi beskjed..ganske frekt, syns nå jeg. Skjønner godt du ble litt sur…men godt du fant igjen den blide tøtta 😉❤️ Klemmerz

      1. Ja, det er skikkelig frustrerende, og ekstra når det da kunne gått til andre. Så heretter blir det første som henter uansett. Nå gidder jeg ikke mer 🙄😉😀 Ja, må finne igjen hun som ikke er så irritert 😁☺ Klem 🥰❤

    5. Skjønner veldig godt du blir lei når folk sier de skal komme og ikke kommer. Og kan levende forestille meg det er slitsomt. Men bra du fikk møtt disse to du møtte. Hørtes veldig hyggelig ut med besøket ditt. Får tro du får hvilt godt ut til en ny dag i morgen. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg