Endelig på besøk

 

I dag var planen å fjerne snø av bilen, igjen 😁 Og deretter kjøre på bruktbutikken på Saupstad og levere litt som vi ikke trenger, og som jeg ikke vil kaste.

Og like i nærheten der, så bor og jobber to jeg hadde litt avtale med at vi skulle treffes før jeg flytter, og dermed tenkte jeg at, jeg kunne kjøpe med sjokolade og stikke innom.

 

Hun ene var på jobb, og jeg stakk så vidt innom for å si hei og levere sjokoladen, og var så heldig at hun akkurat var utenfor vaskerommet der alt av mopper og utstyr for renholderne er.

Så da fikk vi snakket litt, og etterpå kjørte jeg nedom neste person som jeg også hadde jobbet sammen med på samme sted. Håpet hun var hjemme.

Og det gikk bare ei lita stund etter jeg ringte på, så stakk hun hodet ut av vinduet i 2. etg…hun holdt på å vaske håret.  Så hun ble overrasket, men kom ned og ba meg komme inn.

 

Jeg hadde jo tenkt å bare si hei utenfor, men det fikk jeg ikke lov til. Dermed ble det kaffe, smultringer og fyrstekake og koselig prat en times tid.  🙂

 

Ikke dårlig å endelig få det til.  Vi har bodd bare 15 minutter fra hverandre i 15 år, og det er første gang jeg var på besøk 😀

Hun har vært hos meg for noen år siden.  Så vi kan ikke si at vi renner ned dørene til hverandre.

 

Kanskje vi kommer til å treffes oftere når jeg flytter?  Det hender jo at det blir sånn.  Jo nærmere, desto sjeldnere besøker man hverandre.☺

 

Uansett, det ble en veldig koselig formiddag, og nå skal jeg slappe av litt før Olav kommer fra jobb.  Og slapper av med blogging da kan du skjønne 😉

 

Det snør litt ute igjen, så det er bare å kose seg inne.  Håper du nyter dagen, og har det fint!

 

12 kommentarer
    1. Åh for en trivelig dag, da 😊 Ja det er litt rart, det der…at mange ganger treffes man oftere når man plutselig får lengre avstander mellom seg 🤔
      Ha en riktig fin ettermiddag og kveld ❤️ Klemz

      1. Ja, det var veldig koselig, og uventa både for henne og meg.
        Jeg skulle bare være utenfor og gi henne twist tenkte jeg, men jeg måtte komme inn, og det var utrolig koselig 🥰
        Det er et savn, og jeg liker det å få overraskende besøk selv. Vi gjorde jo det mye før 🙂

    2. Så hyggelig av deg å besøke dem og pleie vennskapet. Vi får håpe at koronaviruset reiser avgårde snart slik at det blir mer sosiale liv for alle:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg