Hviledag sa du?

Sov litt dårlig i natt også, så jeg sa ved frokosten at kroppen ikke var arbeidslysten i dag.

Så jeg skal bare ta det rolig..

Jada, lov å være optimist 😁😄

Det begynte bra, for Olav skulle på Øra..hente pakke, handle litt og forhåndsstemme.

Jeg var jo så lur at jeg gjorde det på torsdag.  🙂

Da han dro ryddet jeg av frokostbordet, og så rundt meg…huff, det måtte bare ryddes litt. Tørkes av salongbordet,  bruke teppebankeren, og vaske badet.

Kan jo dukke opp folk, og det får være måte på til rot og bøss.

Blir jo litt selv om vi bare er to. Vi går ut og inn, ikke alltid vi tar av skoa, vi skal jo bare…

Så det gikk fort en time med det, men DA skulle jeg kose meg.

Gikk opp og satte i gang med et bilde.

Hadde så lyst,  for jeg orket ikke i går . Var flink til å la være da, fikk jo beskjed av “strenge- Kari” 😄

Jeg hadde ikke før hatt masse maling på et A4 ark/lerret, og smurte utover,…da ringte det på døra..😯

Lurte et sekund på om jeg skulle late som jeg ikke var hjemme, for en bil var jo borte…

Men kikket ut av vinduet, som er rett over inngangsdøra, der sto en av hyttenaboene til svigerfar,s hus..

Så jeg lukket opp vinduet, og ba henne komme inn, og opp. Kunne ikke gå fra malinga sånn med en gang.

Så hun satt der og pratet med meg, tok 10 min til jeg kunne gå i fra, og akkurat da kom Olav, så hun gikk ned og tok han i mot 😀

Hun ble her halvannen time, og det var veldig koselig, litt kaffe og prat.

Så ble det lunsj på oss etterpå.

Olav fikk ånden over seg, og satte i gang med å rydde et skap oppe for papirer m.m.

Jeg ville male litt til, så jeg satte meg til med det.

Koste meg innimellom alt Olav skulle vise meg, og prate om 😁😂

Og fikk ferdig et bilde til slutt…

Her er det.

“På tur med hunden”

Så nå er jeg ganske sliten, og vondt i hodet, så jeg tror jeg får ta resten av lørdagen som hviledag.😁

Kunne bare mannen roe seg litt også… lov å håpe ☺️😉

 

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk for det 🙂
        Det ble kort hvil, for plutselig sto barnebarna på døra, så da måtte bestemor tine boller, og finne is og saft 😉😀
        God lørdagskveld. Klem ❤️

      1. Tusen takk. Ja, jeg koser meg jo med å male, men det tar litt for mye energi, men gir desto mer glede, så det skal jeg unne meg å gjøre 😀
        Nyt resten av søndagen. Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg