Gåtur

I dette innlegget i går,  skrev jeg at jeg hadde lyst til å gå tur, og det gjorde jeg.

 

Gikk en liten tur, og det var godt.

Og bilder ble det selvfølgelig ☺️

Jeg er heldig som har denne naturen rundt meg, at jeg bare kan gå ut av døra, og nyte skog, sjø og fjell. 🥰

Resten av dagen koste vi oss inne, og jeg ble ferdig med en tøffel igjen 😀

I dag våknet jeg til et av våre “kjæledyr” utenfor vinduet, og i følge Olav så hadde alle 5 vært der like før 😍

Det var mye, og kald vind i dag, men allikevel ringte jeg naboen over sundet og spurte om vi skulle gå tur.

Og det passet fint, så mens mannfolka felte furua ved veien, gikk vi en halvtimes tur

Det ble åpent og fint 😀

Turen var koselig,  og vi fikk en god prat ☺️

En fin dag har det vært så langt, og har fått gjort rent litt, og malt litt, så i dag har det vært en produktiv dag. 😀

Ingen kosemegmodus i dag, men mye koselig likevel ☺️

  1. Maleriet “Eventyrskogen” har jeg oppdatert litt, for jeg synes det var for mørkt nederst, og i høyre hjørne. Maleri

Mer fornøyd nå 😁

10 kommentarer

Siste innlegg