Nok en dag er snart over ☺️

Etter en arbeidsdag i Huset, var det godt å legge seg på sofaen litt.

Som du kan se over, så våknet vi til en flott novemberdag 😀

Det var en del vind, men hele 8°

Skulle tro det var sommer 😄

Og hva har arbeidsdagen gått ut på tro?

Joda, maling så klart 😁

Olav måtte på Kyrksæterøra, så jeg satte i gang etter frokost, og fikk malt 2.strøket på taket i gangen.

Var nesten ferdig når Olav kom hjem.

Han syntes jeg skulle gi meg etterpå, men etter litt lunsj,  malte jeg dørkarmer og gulvlister.

Kl 15 var jeg endelig ferdig med første strøket 😀

Oi, jeg glemte noe….får vente til i morra 😉

Da har endelig dørkarmen i gammelstua også blitt hvit 😀 (ikke se på rotet  😁)

To strøk til i morra, så blir det nok bra. ☺️

Det går litt tid å bli ferdig, for det skal laseres panel, has på tapet og male den til slutt.

Spørs om jeg klarer å bli ferdig før helga 😳

Det ble pasta og kjøttdeig til middag. Raskt , godt, og ikke så slitsomt å lage 😁

Resten av kvelden er det godstolen som gjelder,  og tv ☺️

Otto Oter har fått litt midlertidig plass, og han står der og følger med alt jeg gjør 😄

Nyt kvelden! 😀

11 kommentarer
    1. Det er mye arbeid og tungt arbeid å male panel og særlig tak.😅
      Du har vært kjempeflink og det blir skikkelig fint.🤗 Godt å høre at du hviler deg resten av dagen!🤩

    2. Dere er så flittige, men å male tak er krevende. Blir artig så klart å se når dere er ferdig, men du må ta vare på deg sjøl. Kanskje det er det han står å studerer på om du gjør han Otto også ;D… Ha en riktig fin dag. <3

      1. Hehe, ja, kanskje det er det han gjør 😂
        Tusen takk. Det blir spennende å se gangen ferdig. Nå skal jeg straks fortsette å male. Måtte få opp gardinene i stua først 😉
        Ha en fin dag! Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg