Vi jobber på ☺️

Litt stille på meg i går, men det er en grunn til det.

Jeg malte, malte,  og malte igjen helt til klokka 15:30 i går.

Alle karmer, lister og en del av trappegelenderet ble malt 2 ganger.

Litt pirk, så det tok tid 😉

I dag begynte vi etter frokost med å tapetsere en vegg, og Olav hjalp meg med den største delen av veggen.

Resten tok jeg sjøl, for det er mer tålmodighetsplukk, og da er det greit å holde på alene 🤪

Dessuten hadde Olav andre ting å gjøre, så jeg satte på musikk, og nøt å jobbe alene.

Det er en stund siden jeg har spilt musikken jeg liker best, og det gjorde godt å bare lytte, og synge litt for meg selv 😄

Da går det på ” Han er min sang og min glede” og andre “gamle” salmer og sanger ☺️

Etter lunsj fortsatte jeg å male, og nå var der panelen som fikk makeover 😀

Det ble hvitere enn vi hadde tenkt, for panelet var lakket fra før, men vi synes det ble fint likevel, for treverket synes igjennom 🙂 Dessuten synes vi den var altfor mørk.

Tenkte jeg skulle male all panelen i dag, men da klokka ble 14, og jeg hadde malt ferdig under trappa, da var jeg tom for energi, så da landet jeg i godstolen, og sovnet nesten.

Heldigvis sørget Olav for middagen, og det var veldig godt å kunne sette seg til bords uten å ha lagd det selv. Karbonader, og bønner på brødskive, det smakte fortreffelig ☺️

Resten av ettermiddagen og kvelden har jeg tilbrakt på sofaen, og kikket ut på en fin avslutning på solnedgangen.

Så ble det en liten kveldstur under stjernehimmelen.

Det var flott stjernehimmel i går kveld også,  og vi ser Jupiter og Saturn godt

 

Ikke så lett å få et bra bilde, men dette er mest sannsynlig Jupiter 😀

Det blir litt mye oppussingsinnlegg nå,  men du får bære over med meg…er det jeg holder på med hver dag, og ikke så lett å få hodet til å tenke på så mye annet nå 😄

Du kan se de andre innleggene HER

19 kommentarer
      1. Tusen takk. Ja, jeg tror det blir fint. Trenges virkelig å få litt endring nå 😀
        Er så sliten etter en arbeidsdag, at jeg bare blogger litt med tlf 😉☺️

    1. Panelet ble knallflott! Synes jeg ser deg der du svinger deg med malepenselen og synger “Han er min sang og min gleeeedee!” 😄

      1. Hehe, det gjør du ja 😂 Bare når jeg er alene, så det var fint at Olav tok en handletur mens jeg malte i dag 😉😄
        Nå er panel og trapp ferdig malt, og jeg ligger som et slakt på sofaen 😁

    2. Du/dere er så flinke å står på, og det blir så utrolig fint. Det å male panelen hvit gjorde noe med rommet. Jeg har også planer om å male, men vurderer å gå for noen lune farger i stua. Akkurat hva er jeg ikke sikker på enda. Når jeg jobber med noe inne må jeg ha på musikk, og jeg synger også med. Radioen står fortsatt på P7 Klem hvor de spiller kun julemusikk 😉 Ønsker deg en fortsatt fin fredda 🤗

      1. Tusen takk ☺️ Ja, det ble veldig lyst og fint.
        Ble også fint med lasert panel i gangen. Ferdig med panelet der nå 🙂
        Ble julemusikk på meg også i dag 😄
        God fredag! 🥰

    3. Ser ut til å bli fint det her 🙂 Musikk til arbeidet er jo hyggelig da.. og å få mat som smaker servert er jo ikke dumt..:) Flott med stjernehimmel altså… God helg <3

      1. Takk for det. Ja, det blir fint, og det er koselig å få pusset opp. Musikk må til ☺️ Var godt å slippe å lage mat en dag ihvertfall 😄 God helg! ❤️

    4. Tro du meg!
      Jeg blir ikke lei av oppussingen din.
      Det er mye hyggeligere å følge den hos deg enn å gjøre det selv.😅😂
      Panelet blir veldig fint nå når det ble lysere.🤩
      Vakre stjernebilder hos deg.🤩🤩
      Nyt fredagskvelden!🥰

      1. Tusen takk, så koselig sagt ☺️
        Ja, det er godt å slippe det selv, men heldighvis liker jeg å male. Hadde jeg bare ikke blitt så sliten, kunne jeg holdt på til langr på kveld 😄
        Men den tiden er forbi. Var i ungdommen jeg kunne holde på sånn 😉
        Vi har nytt fredagskvelden, og det håper jeg du har også. God helg! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg