Fint vær, gåturer og litt oppussing 🙂

Det var jo meninga å komme med et lite turinnlegg i går, men orket ikke det.

Så da kommer det 2 turer i et innlegg i dag i stedet 😀

I går gikk vi over til andre siden, og snakket litt med en hyttenabo i Aunbugen.

Her kan du se Huset til venstre for sola 🌞

Bak meg her står Olav og snakker med hyttenaboen 😉

 

I dag gikk vi en tur til kommunekaia etter at vi hadde ryddet ut av gangen. Det kan du lese litt om HER

På vei ned til Kommunekaia

Vel tilbake tenkte jeg at jeg ikke orket å begynne å male i dag, men så satte Olav i gang med taket, og ettersom han sliter med å male lister etc pga at han har avstivet håndledd, så tok jeg over akkurat det.

Han fikk litt å gjøre ute, og ettersom taket i gangen er så lite, ble det plutselig jeg som malte alt sammen 😁

Så da er ihvertfall første strøk gjort 😄

Vi rakk å spise lunsj innimellom to deler tak også ☺️

Middagen i dag ble stekt fiskepudding og  stekte poteter m/løk og paprika.

Greit å bruke opp potetrester 🙂

Bilde? Nei,  det glemte jeg å ta 😄

Resten av tida har vi bare slappet av 😉

Jeg har ikke glemt deres blogger, men skal lese meg opp hos dere når jeg orker å sitte med pc.n ☺️

Håper du har hatt en fin dag 🥰

Morgenens utsiktsbilde

12 kommentarer

Siste innlegg