Formiddagen brukt opp og Gyda

I dag våknet jeg 04:25, og var visst så våken at jeg ikke fikk sove mer, selv om jeg prøvde så godt jeg kunne.  ☺ Må ha drømt noe jeg ikke husker, for jeg våknet med skikkelig tungsinn. Så jeg lå en stund før jeg sto opp litt før kl 7  og da var jeg lettere til sinns  og klar til dyst ☺.

Jeg klarer godt å slappe av i senga uten å måtte stå opp med en gang,  og Havregrøten  tok jeg med dit. 🙂

 

Ettersom jeg var så tidlig oppe, var det bare å sette i gang med det jeg hadde på “kalenderen” i dag.  Først var det å skifte på senga og støvsuge den, og soverommet godt.

Deretter fikk jeg tømt resten av kjellerboden, og støvsugd den, så nå er den klar for nye eier.  😀

 

Enda mer ble stablet på kontoret, og et par solstoler fikk jeg lagt ut på Finn. Vi kjøpte en del solstoler på salg, og disse to har vi ikke brukt. Vi har mer enn nok stoler i Gjengstøa nå, så da håper jeg noen trenger solstoler selv om det er januar 😉

Ellers så blåser og regner det ute, men på langt nær så ille som det var meldt her.  Men frister ikke å gå ut likevel.

Ser at det har vært værre utover til Heim. Veien vi pleier å kjøre er stengt pga ras, så det er greit å ikke kjøre den veien, og det er ingen vits i å prøve å komme oss på kirkegården i Vinjeøra nå….

Der ser det sånn ut:

 

 

Så jeg holder meg her på Flatåsen, og i sofaen akkurat nå.  ☺

Nå er det på tide å ringe den ene av mine 3 søstre, skulle gjort det for lenge siden.

Så langt dagen min i dag, vaskemaskin står på (heldigvis billig strøm i dag), og klokka er bare litt over 11.

Fint å stå opp tidligere om morran 😀

8 kommentarer
    1. Våknet I fire tiden også, men sto ikke opp før i sjutiden. Jeg har lært også å ikke sto opp selv om jeg Våknet tidlig. Lytter som regel først på audio bibel:)
      Tenkt at jeg skal jobbe i dag, men svimmelheten og utmattelsen er sterkt i dag. Så jeg valgte sofaen:)

      1. Da er det lurt å være hjemme på sofaen ja. Bra du lytter til kroppen, og du har sikkert ikke så mye valg akkurat heller. <3 Fint å ligge og høre på Bibel, eller bok før en står opp når man våkner så tidlig. 🙂

    2. Så effektiv da. Jeg har fått på en vaskemaskin og skriver selvangivelsen i dag. Sånn går nå dagene i det nye året. Presskonferanse i kveld og så får vi se hva fortsettelsen blir. Ta det lekkert i vinden. Klemsiklem:)

    3. Syns du har vært superflink 🙂 Og det kjekke med å være oppe så tidlig, er jo at man rekker å få gjort mye..men jeg for min del blir jo dautrøtt når klokka er knapt runda sju om kvelden når jeg er oppe så tidlig, hehe =D
      Uffda..den veien så jo ikke klok ut, jo..best å holde seg vekke da, ja 🙂

      1. Tusen takk for det. Ja, jeg er veldig trøtt jeg også nå, så det blir tidlig kveld på meg i dag ☺ Det var nettopp på nyhetene fra veien på bildet. Ille mye bra den nei 😁🥰

      1. Ja, det var skikkelig bulkete kan man si. De viste den på nyhetene i går kveld, så det er litt ekstraordinært 😁☺ Jeg må nok være litt mindre flink i helga kjenner jeg. ☺ God klem til deg ❤🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg