Plutselig torsdag igjen

Dagene flyr avgårde,  og det har ikke før vært helg og mandag, før torsdagen er her, og nesten helg igjen. 😯

Selv om jeg “bare” går hjemme, så er det litt vanskelig å henge med i svingene.

Er vel litt med det at jeg ikke har en kalender å se på her, bortsett fra på pc og tlf.

 

Så når det er onsdag, tror jeg det bare er tirsdag,  og da er det ikke rart uka flyr ☺

Skal ikke fortelle hva jeg skal gjøre i dag, før jeg eventuelt har gjort det. Kan jo ikke holde på å lyve, så det gjenstår å se hva denne dagen bringer.

Den starter med havregrøt ihvertfall  ☺

 

Ønsker deg en god torsdag 🙂🌹🥰

 

14 kommentarer
    1. God morgen til deg🥰

      Jeg vil ikke si jeg ser på det som løgn når planer ikke blir som de skal, det er fort gjort at det skjer. Men det er likevel litt smart å skrive om det etterpå, for da har man jo et innlegg klart på en måte🤗

      Ønsker deg en fin fin dag Heidi😊

      1. Helt enig. 😀
        Og så kan en jo se det på den måten, at nå fikk jeg flere innlegg fordi jeg ikke gjorde som jeg skrev 😁😉😄
        Takk! 🥰 Ønsker deg også en fin nog god dag. Klem 🙂🌹

    2. god morgen ,ja det er lett å ta feil av dagene når en går hjemme ,jeg ser ofte på mobilen for å holde meg orientert :=) jeg har 2 planer for dagen ,støvsuge og kle meg godt og gå ut og se hva regnet har gjort eller ikke gjort i løpet av natten

    3. Gooood mårra =)
      Oj så godt jeg kjenner igjen det der med dager som går i surr..for det ER faktisk ikke bare-bare Hallelujaen å gå hjemme året igjennom..
      Gleder meg til å se hva dagen din bringer..håper den blir supergod <3

      1. Tusen takk for det. Nei, jeg roper ikke Halleluja hver dag, men det hender 😉 Så langt har dagen vært fin. 😀 Ønsker deg en fortsatt god dag. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg