Flere minner 🙂

I går hadde jeg et innlegg om Pappdukker og jeg fortsetter med litt gamle minner.

Jeg har tatt vare på en del skolebøker, og brev og bilder, og det er like koselig å finne dem hver gang jeg tar en opprydding.

Her får du litt av mine tegninger ☺️

Det er jo nesten som å se Huset vi bor i nå 😄…bortsett fra fargen

Litt skigåing og solnedganger

Det er tydelig å se at jeg allerede som lita,  slet med at jeg krysset skiene på flat mark 🙈😄

Jeg gikk litt på ski alene,  for jeg ble aldri god på det. Og bakker turte jeg ikke kjøre så mye i, så jeg gikk noen runder på flate jordet vi hadde nedenfor huset i Trollvika

Her sees et av skikortene jeg fylte ut

Litt skriftlig til bildene også. Denne jenta jeg skriver om, er tanta mi, hun var 7 mnd yngre enn min eldste søster, så vi lekte mye sammen, og gjorde husarbeid ☺️

Vet ikke helt hvem jeg har tegnet her, men det er ihvertfall ikke selvportrett 😂

14 kommentarer
    1. Å så koselig med gamle tegninger! Nå kom jeg på at jeg skal finne fram mine igjen også! Det er sååå stas og kikke på dem! Likte godt skiteknikken din – og lo litt av skikortet ditt. Sånt hadde jeg også…. husker vi på det verste gikk rundt og rundt huset – 10 runder var en kilometer….. 🙂 klem

      1. Så artig at du også hadde slikt skikortene. Ja, det var vel 1 km runder jeg gikk tror jeg. ☺️
        Da må vi få se dine tegninger også..Artig å se barndomsminner 🥰

    2. Veldig flotte tegninger da! 🙂 Så fint du deler disse minnene med oss i bloggblokken 🙂 Lag deg en fin kveld 🙂

    3. Moro å se, og så artig…Det skikortet ja, det husker jeg også.
      Men det holdt stort sett til bronsje…
      Fin stil på skia dine……

    4. Herlig at du har tatt vare på sakene dine. Gøy å ta fram sånt av og til. Tusen takk for at du minnet meg om skikortet, det var det lenge siden jeg hadde tenkt på! Vi hadde full kort for vi gikk til skolebussen på ski hver dag og til venner på ettermiddagen. Det var vinter den gangen…..Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg