Fine septemberdager i Trøndelag ☺️

Vi ønsket oss en uke med vindstille og ikke regn, og det fikk vi også.

Da fikk vi i havn mange gjøremål, og nå er vi straks klare for en mørkere årstid, og mye vær.

Fisketur og middagsgjester

Båttur og båtopptak

Trilling av ved

Mer ved

I går ettermiddag gikk jeg en liten tur i nærområdet, for jeg orket ikke annet med rygg og kropp som ikke helt er der jeg vil ha den.

Da er det godt å ha alt jeg trenger rundt meg. 🙂

Skogen

Med utsikt til Huset

Sjøen

Litt mer skog, og skogsnatur

Litt mer sjø

Kan ikke klage på omgivelsene jeg bor i. Det gjør godt for kropp og sjel med en liten tur I vakker natur. Satt en stund her 🥰

Så gikk jeg hjem igjen

Nå håper jeg å få se litt nordlys i kveld/natt 🙂

God helg! 🥰

24 kommentarer
    1. Tusen takk for turen og bilder denne gang. Du tar alltid fine bilder.
      Jeg har ikke blogget lenge, men jeg ser innleggene dine på facebook:)

      1. Tusen takk for fine ord ☺️ Jeg har sett at det er lenge siden du har blogget, men ser jo også dine innlegg på facebook, også vinner du stort sett over meg i Wordfeud 😄
        God helg! 🥰

    2. Nydelige bilder, Heidi! Skaue er god å ha – jeg har også vært på skautur idag! Herlig! Nordlys blir det vaffal ikke her, for det pissregner…..! Jaja….. klem <3

      1. Tusen takk 🙂 Ja, det er godt å komme på skautur ☺️
        Ser ikke ut til at det blir nordlys før i natt eventuelt, så da sover jeg nok 😀 Men er stjerneklart her nå, så det hadde vært fint med litt nordlys også 🙂 God klem ❤️

    3. Så fine bilder og fine dager, nordlys så gøy da..Aldri sett det jeg.
      Skogstur er bra altså, man finner seg selv da <3 det er godt det. Klem og fin helg!

      1. Tusen takk. Ja, det er veldig godt med skogstur, om den er aldri så kort ☺️
        Blir det nordlys i natt, håper jeg at jeg våkner, men det gjenstår å se 😁 Vet jo ikke når eventuelt 🙂 God klem ❤️

    4. Fint med en liten tur også, i skogen. Vi er heldig som har den like utenfor døra. Fine bilder, koste meg med den, nesten så jeg kjente lukta av skogen. 🙂

    5. Kjempefine og nydelige høstbilder du deler 😊

      Ja, nå har vi hatt kjempefint vær i september, og det kan veie litt opp mot den dårlige sommeren vi har hatt. Høsten er kjempefint når det er slik 😊

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    6. Nydelig høstvær og flotte bilder hos deg.🍃🍂☀️ Her har også været vært nydelig i lange tider. Sommeren har visst fått hikke og hoppet over sommeren og landet på høsten i stedet. Fint det også.🤗 Godt å komme seg ut er det uansett.🍃🍂 Nyt lørdagskvelden!🤗

    7. Så herlige høst bilder, og takk for at jeg fikk være med på turen 🥰 Vi har nok ikke vært like heldig med været som dere, men helt ille har det ikke vært. Ikke så mye friluftsliv på meg i dag, for jeg har vært på foredrag, sittet i bil og vært inne på butikksenter og så hjem igjen. Håper du har hatt en fin lørdagskveld, klem 🤗

    8. Det er godt å være klar for senhøsten og vinteren 🙂

      Vakre farger ute nå – og man trenger ikke gå så langt fra huset for å oppdage flotte motiver og farger 😀

      God ny uke til deg 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg