Ferdig! 😀👏

Da ble vi ferdige med å få veden inn i vedbua 😀 Ja, du har vel fått med deg dette?

Trilling av ved

Alltid like godt når et gjøremål kan krysses ut på lista. ☺️

Er ikke Olav flink til å stable? 😉

Der ble ikke helt fullt,  men passe fullt. Vi har en del ved i kjelleren fra før, så nå skal vi klare oss gjennom vinteren ☺️

Synes det er koselig der inne jeg 😄

Måtte ha caps på i dag, for det var så mye knott. ☺️

Vi skulle egentlig opp og få inn veden til søstra til Olav også, men det orket vi ikke i dag med all denne knotten. Dessuten var nok for rygg og kropp i dag for min del.

Olav var tidlig opp for å bli med en nabo å ta opp sildegarn, og han kunne nyte dette

Disse bildene er før sola kom opp

En perfekt dag for å ta opp garn.

Og det ble litt sild, og mest makrell 😀

Du kan jo få gjette hva vi skal ha til middag i dag 😉

8 kommentarer
    1. Sild og poteter!!!! Så vakker vedstabel. Ingenting lukter så godt som det, pluss at det er så godt å få det i hus før kulda kommer. Nydelig dag dere har. Nyt det videre. Klemsiklem:)

    2. Kanskje det blir makrell med agurksalat og rømme….det er så godt. Dere har vært flinke, syns jeg. Godt å få i hus. Jeg har fortsatt stabelen min. Ellers er det viktig å ta hensyn til kroppen, bare dumt å pushe den av hengslene. 🙂

      1. Kanskje det ble det 😉 Les neste innlegg for svaret på hva vi spiste ☺️
        Veldig godt å få veden i hus, og jeg lytter til kroppen, men pusher meg litt også. Må nok være forsiktig enda kjenner jeg, så det er bare avslapning resten av dagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg