Endelig er jeg tilbake i hue 😀

Har du vært borte fra hue, spør du sikkert nå…

Ja, det har føltes sånn. Det har vært mørkt, tomt, jeg har følt meg apatisk, og bare seilt med vinden gjennom dagene..

Du kan lese mer om der HER

Jeg er ikke helt til stede når jeg har det sånn…er her, men orker liksom ikke forholde meg til ting, og folk på samme måte som når hue er på plass. Vil egentlig bare være for meg selv og i fred..

Hva er best for deg

Heldigvis er den svarte sekken borte, den forsvinner ofte av seg selv, og det vet jeg jo, men fort gjort å glemme det når jeg er midt i, og inni “sekken”. Eller det er ikke helt riktig, for den forsvinner oftest når jeg klarer å kaste av  meg ting jeg grubler, bekymrer meg over, og blir lei meg for..

Vi har gjort litt andre ting denne uka, bare for å bryte opp litt.  Vi har farta litt, vært på Kafé ..ikke gjort så veldig mye praktisk jobbing..

Vært midt i dyreparken i Gjengstøa…Gjengstøa zoo og jeg har til og med vært på en liten Topptur, denne gangen ikke i reprise 😉

Kan vise deg den senere 🙂

I dag er vi begge litt trøtte, og late, det har regnet mye i går og i dag, så,det var perfekt dag for avslapning. Dessuten er det fredag, og nesten helg 🙂

Jeg fikk strøket klærne mens jeg hørte lydboka Atlas, så har vi sitti her i “gammelstua” og tatt oss en tur “på kafé” igjen. 😉

Vi kjøpte nemlig ikke bare med oss skolebrød i går, neida…vi skeier ut med ostekake i dag. 😁😄

Jeg stryker klær med utsikt over hagen, mot sjøen, og fikk igjen øye på rådyr.

Det er visst mye god mat rundt her ☺️

Når jeg så kom ned til kaffe og kake, fikk jeg snap fra søskenbarnet til Olav.

Han bor slik til at han ser alle cruiseskip som kommer nordfra, før oss, og da får jeg jo ofte vite at det kommer et skip eller flere vår vei.

I dag var det

Så som du skjønner, så er det ikke kjedelig her vi bor.

Mye underholdning 😀

Det som er godt med at hue er på plass igjen, er at jeg plutselig finner glede i bloggen igjen, har mye å skrive om og vise dere. Jeg har jo vært helt tom der også en stund..

Ikke minst var det følelsen, den gode følelsen jeg har pleid å ha her, i og rundt Huset, som plutselig var tilbake da jeg gikk ut og sjekket postkassa tidligere i dag. Regnværet hadde gitt seg, og alt er frodig og grønt, sjøen rolig og det luktet sommer 🙂

Den følelsen av glede og takknemlighet for at vi bor her, at vi kan nyte alt dette rundt oss, og den tryggheten jeg kjenner her. ☺️

Sååå godt å kjenne disse gode tankene og følelsene etter en lang tids dvale 🥰

 

God helg! 😀

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg