Det går for fort, men allikevel ikke fort nok 😯

Åssen går det an det da?

Jo, du skjønner…det var/er så mye jeg skulle gjøre før mannen er ferdig å jobbe, og vi skal flytte…

Men det er ikke så lett å få gjort det.

For det første, så er det voldsomt med smitte for tida… Ikke enkelt å treffe folk, eller dra på byen, m.m. da…

For det andre, så har det jo vært flere stormer, mye snøvær, og annet vær..

For ikke å snakke om alt som skal pakkes…blogges…tenkes….drømmes…

Ja, jeg kan jo fortsette i det uendelige… ☺

Og innimellom alt jeg ikke rekker, så skal det jammen meg hviles også…😯

Så da går no dagan da skjønner du,  og de sklir liksom ut av henda på meg.. 😀

Men jeg nyter hver dag likevel kjenner jeg…koser meg, og lar dagene komme og gå, og jeg seiler med 🥰

En ny dag er i gang, og jeg skal snart fortsette med å gjøre det jeg rekker og ikke rekker 😀

God morgen! 🥰

14 kommentarer
    1. Ja, sånn går dagene. Noen ganger rekker jeg mye og andre dager lite. Koronaen ødelegger mye om dagen her også. Det nytter jo ikke å planlegge, for plutselig er det smitte både her og der. Så dumt, men vi får ta det igjen siden sier vi. Ha en fin dag og ta det du rekker. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk for det. Ja, vi sier det vi også. Men tror det blir lite med kaffebesøk med tidligere kolleger når jeg flytter. Vi klarer ikke få det til med en liten spasertur en gang 😁 Men det er korona som har skylda mest nå da ☺ Så jeg få komme i gang så jeg rekker det jeg skal gjøre sjøl ihvertfall 😁 Ha en fin dag. Klem ❤

      1. Ja, da kan det gå litt sakte. Føles sakte på en måte, for det skal blinså godt når april kommer og vi er ferdig flytta herfra, men samtidig går det fort for det er jo nok å gjøre enda ☺ Håper formen er bedre, ellers god bedring! ❤

    2. God mårr = Ja sånn går no dagan..og sånn er det vel bare. Man gjør jo det man rekker over – og så får man heller være flinke til å se gjennom fingrene der tid og energi ikke rekker til =)
      Ha en nydeligvakker torsdag <3 Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg