Det er så rart…

Hva da sier du?

 

At når noe skal skje, så skal det skje samtidig med alt annet som skjer 😀

 

Sånn som i går og i dag feks.

Vi holder jo på med å selge ting og tang før flytting, og vi har en sovesofa som har stått for salg lenge. Torsdag fikk jeg først melding fra en som lurte på å komme og se på den, men han kunne ikke komme før søndag.

Klok av skade, det kan du lese om HER, så sa jeg at det kan du gjøre, men jeg holder den ikke av. Så om det kommer noen som kan komme før og kjøper den, så er det sånn det blir.

I går fikk jeg så melding fra ei til som ønsker å se den, så vi får se hvem som kommer først av de to…det gjenstår å se 😄

I dag var det ei som skulle komme og kjøpe en panelovn, og hun skulle komme mellom 14-15

 

Litt over kl 14 så sitter/ligger jeg her med pc,n. Olav ser på skihopp som nettopp var ferdig. Det ble gull! 😲😀👏

 

Måtte bare ha med det vet du 😉

 

Tilbake til meg som ligger her med pc.n…vaskemaskin begynte på siste sentrifugering, og bråket godt.

Samtidig som den bråket, plinget det inn en melding om at hun som skulle ha ovnen var på vei, og tror du ikke at i samme sekund, ringte det på døra!

 

Da lurte vi fælt, det går da ikke så fort å kjøre fra Nardo og hit??

 

Jeg kom meg opp fra sofaen, trykket på høytaleren for å høre hvem som ringte på nede, og da var det blomsterbudet. !?

 

Åja, det er morsdag i morra ja ! 😀

Det som er så rart, er jo at både før og etter dette minuttet hvor alt skjer,  så skjer det ingenting 😄

 

 

Flotte blomster fikk jeg, de skal du få se i morra. Kan jo ikke vise dem før dagen er der. ☺️

 

Men så fikk jeg en liten utfordring…alle vaser er jo pakket bort, og de fleste tatt med ut til Huset.

 

Heldigvis hadde jeg en som ikke var pakket så langt bort og ned, så jeg fikk satt blomstene i vase, og nå kan jeg kose meg med synet av dem . Snille ungene mine! 🥰

Fikk ned pulsen igjen etter alt som skjedde på en gang, og nå får det være rolig resten av dagen 😳😄

Legger med et bilde fra i går igjen, fordeler de litt ☺️

13 kommentarer

Siste innlegg