Borte bra, hjemme best 🥰 Og Trondheimsbilder

Plutselig er vi hjemme igjen 😁

Vi skulle egentlig være i byen til i morgen,  men ettersom vi har fått gjort unna alt vi skulle, og Olav ikke er helt i form i dag, så bestemte vi oss for å dra hjem i ettermiddag.

Du trodde sikkert at det var jeg som ikke var i form, skulle jo tro det etter Dette innlegget, men i går var jeg plutselig mye bedre igjen.

Etter en heller dårlig natt, ble det en fin dag, med både det ene og det andre. Det kan du lese om HER og HER

Sovnet sent i går kveld, men det er vel ikke så rart med mye drikke innabords,  og til og med kaffe litt sent. I tillegg var det vond madrass på senga på rommet vi hadde på hotellet denne gangen.

Nå tror du vel at vi drakk mye alkohol til den gode maten på To rom og kjøkken, men neida, vi holdt oss til alkoholfritt. 😀

De serverte en veldig frisk og  god juice, og vi drakk alkoholfritt øl til kjøttmaten.

Men det var ikke det jeg skulle fortelle om i dag.

Jeg fikk shoppet litt på City syd i går, brukt opp tilgodelapp på Princess, handla meg nye bh,er (trengtes veldig).

Jeg gikk ganske mye,  uten veldig mye hvile, og det gikk over all forventning, for hjertet hadde roet seg, og formen var så mye bedre.

I dag tok vi bussen ned til byen etter frokost. Vi hadde tannlegetime begge to.

Og det er jo helt greit med en bytur når sola skinner som den gjør nå om dagen 🌞

Vi gikk fra Prinsens gt. og det var ikke så mye folk før kl 10

Jeg er veldig glad I denne byen, og kjente det var godt å få en tur gjennom den igjen ☺️

Olav gikk til tannlegen, og mens jeg venta på tur,  gikk jeg innom Zavannah, og der fikk jeg kjøpt en bluse med gavekortet.

Deretter gikk jeg på Byhaven, men der kjøpte jeg ikke noe.

Glemte å ta bilde hos tannlegen, men du vet jo hvordan det ser ut der. De har jo lik stol alle sammen 😄  Det beste var 0 hull, så tannlegen blir like skuffet hver gang. Får jo bare 1425 kroner 😳 Synes det er nok jeg 😄

Olav hadde ikke lyst til å være med meg i butikker etterpå, så han tok bussen tilbake til hotellet.

Selv gikk jeg gjennom gågata, innom Conzept,  og da fikk jeg kjøpt meg ny jakke. Jeg må skifte ut noen av de 10-12 års gamle jakkene nå, for den ene begynte å gå i oppløsning, og det så jeg ikke før i går etter vi kom tilbake til hotellet. Den hvite jakka hadde sprukket bak i nakken, både utvendig og innvendig 🙈😁

Var kanskje på tide med ny da 😄

Jeg fikk brukt opp midtbykortet jeg hadde fått for lenge siden på en del av jakka, og det andre gavekortet på et par gensere.

Føler jeg har klatra noe veldig, men det er nok bare en liten sum i forhold til hva mange bruker på klær. Dessuten betalte jeg mye med gavekort Jeg bruker mine klær i mange år, for jeg liker ikke bruk og kast når klærne er like gode.

Men går de i oppløsning, ja, da må noe gjøres 😂

 

Mens jeg gikk nede i byen, fikk jeg plutselig tanken på at vi jo egentlig kunne dra hjem I dag, men så hadde jeg et lite håp om å få treffe Kari så jeg sa ikke noe om den tanken til Olav.

 

Men jeg så at han ikke var helt i form i dag, og etter at vi hadde slappet litt av på hotellet spør han plutselig: Har vi mere vi skal gjøre i dag?

Nei, ikke sånn at vi må noe, svarer jeg. Har du tenkt på å reise hjem?

Og selvfølgelig var det derfor jeg plutselig tenkte på det da jeg var nede i sentrum. Det var jo fordi han tenkte det først.

Vi har en tendens til å sende over tanker til hverandre 😄

Så da må jeg ha Karitreff tilgode, for jeg kjente jo at jeg var rimelig sliten selv også. Det har vært litt maratonopplegg. Og vi grudde oss litt til en natt til i den senga.

Så det ble til at vi gikk og spiste en tidlig middag på Egon

Tilbake på hotellet pakket vi, og slappet av litt før vi satte kursen hjemover.

Ettersom vi hadde bonusnetter, så tapte vi jo ikke penger på det.

Det var kø ut av byen, men hva gjør det når været er fint og vi skal hjem 🌞

Og den følelsen når jeg går ut av bilen og ser dette 🥰

Stille, frisk luft, skog, sol og ikke minst denne utsikten 😀

Da forstår du sikkert hvorfor vi valgte å dra hjem i stedet for å ligge hele kvelden i en vond seng, for så å måtte skynde oss opp for å spise frokost før vi skulle hjem. ☺️

Ihvertfall så lenge en av oss ikke orker å være med ut for å treffe noen.

Så som overskrifta sier:

Borte bra, men hjemme best ❤️

13 kommentarer
    1. Borte bra, men hjemme best. Sånn er det bare 🤗 Neste gang dere blir tilbudt en vond seng, kan dere komme hit og sove i gjestesenga vår i stedet. Den har til og med magnetmadrass, som gjør at man får restituert seg raskere! 😀 Men klart du får tilgodelapp på besøk og treff! 🥰 Grattis med null hull, forresten! Veldig bra at du fikk klatret litt når du først var i byen. 😉

      1. Tusen takk, og takk for innbydelsen til god seng ☺️
        Veldig glad jeg får tilgodelapp på besøk og treff. Det kommer flere muligheter 😀
        God helg Kari 🥰

    2. Mange fine bilder av en fin tur, det var voldsomt til program dere hadde disse dagene. Godt å komme hjem, skjønner det godt jeg…til stillhet og fred og ro…Det er GULL!
      Men bra du fikk passet på å shoppe litt, man trenger jo litt ting og tang innimellom…Natta! 🙂 klem…

      1. Tusen takk 🙂 Ja, vi hadde samlet opp ting denne gangen, så det gikk litt i ett.
        Greit å få unna litt shopping når det trengs. Håpet å få kjøpt litt julegaver også, men hodet var ikke helt der.
        Veldig godt med stillheten og naturen ☺️
        Nyt lørdagen! Det skal jeg gjøre 🥰

    3. Borte bra, men hjemme best, det er helt sant. Tr.heim er en utrolig fin by og altfor lenge siden jeg har vært der. Koselig tur dere har hatt, men så kjedelig med vond seng, skjønner godt at dere valgte å kjøre hjem i stedet🥰

    4. Jeg må jo si meg enig med deg i at borte er bra, men hjemme er best. Selv er jeg veldig glad i hjemme, og vil egentlig helst sove i min egen seng. Det var litt av et program dere hadde lagt opp til disse dagene, og det er jo veldig hyggelig. Håper Olav føler seg bedre igjen, og så ønsker jeg dere begge en fortsatt fin lørdagskveld, klem 🤗

      1. Tusen takk for det. Han er noe bedre, men veldig sliten.
        Vi har bare tatt det med ro i dag. Kun en liten båttur ☺️
        Det ble litt maratonopplegg, men det måtte til. Greit å samle alt på et par dager når vi må kjøre så langt 🙂
        God lørdagskveld. God klem ❤️

    5. Greit å komme seg hjem når en ikke er helt i form! Og du fikk jo shoppa endel nødvendigheter – (bh-er skulle jeg også kjøpt meg snart…)! Flotte bilder fra Trondheim – håper jeg kommer meg dit igjen snart! Kos deg på det vakre stedet deres <3

      1. Tusen takk, det gjør jeg ☺️
        Ja, du må ta en Trondheimstur igjen, og kanskje kjøre E39 og innom oss også? 😉
        Det hadde vært koselig 😀
        God søndag! Klem ❤️

    6. Godt å få fornyet seg og veldig godt med 0 hull. Ser virkelig koselig ut bybesøket, til tross for at du forteller om vond madrass. Og så er jeg sjokkert over at så mange dage har gått uten at jeg har fått lest hos deg :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg