To rom og kjøkken

Til våre  Bursdager i april fikk vi gavekort på To rom og kjøkken.

I dag benyttet vi oss av dette.

I strålende sol, tok vi bussen ned til byen.

Vi gledet oss til mye god mat 😀

Det var bare å sette seg til bords, og få servert den ene retten, etter den andre

 

Det begynte med 2 forretter

 

 

Hovedrett

 

Så kom det osterett. Da måtte jeg kaste inn håndkle for første gang i kveld. Alt annet spiste jeg opp rubbel og bit,  for til tross for uvante smaker, så var alt godt.

Men blåmuggost klarer jeg dessverre ikke. Jeg smakte, men det gikk bare ikke

Det så veldig fint ut, og Olav syntes det var veldig godt. Han liker godt blåmuggost han ☺️

Men tror du ikke de lagde en ny osterett til meg da. Med camembert i stedet. Og det var godt 😀

Så ble det dessert til slutt. Det var is med plommer og hvit sjokolade. Enkelt sagt. Fant ikke denne på menyen. Veldig god dessert! 😀

For å si det sånn,  så ble vi veldig mette. Og slitne som vi er, så var det godt å ta bussen tilbake til hotellet.

Måtte jo ta et bilde på vei over Elgeseterbru også ☺️

En fin dag har vi hatt, og heldigvis var formen bedre i dag. 🙂

Tusen takk for bursdagsgaven barn og barnebarn 🥰

6 kommentarer
    1. Oj oj oj – dette så nydelig ut. Slik mat elsker jeg altså!
      Nye smaker som man ikke har smakt før og dandert pent på en tallerken. Veldig flott gave!
      Blåmuggost er deilig, men så kjekt at de ordnet ny tallerken med en annen ost da!
      Fine bilder av dere <3

      1. Tusen takk for fine ord ☺️
        Ja, jeg kan tenke med du ville likt denne maten. Det er spennende å spise på slike restauranter for det skjer jo ikke så ofte 😉
        Sist var på Credo for 12 år siden. Også gave fra de samme 😀
        Olav synes også blåmuggost er deilig, men jeg klarer det bare ikke 😁
        God natt ❤️

    2. Wow!🤩For en fantastisk restaurant!🥰
      Alt så helt nydelig ut.💕
      Skjønner godt at dere ble mette.
      Veldig koselig å få så fin gave.💕
      Nyt fredagen!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg