Fotpleie, og besøk på gamle trakter

I dag var det tid for fotpleie igjen. Godt å få stelt føttene litt. De må jo tåle mye ☺️

Men først var jeg en tur innom min gamle nabo. Ikke at hun er så gammel, men hun bor tvers over gangen for der vi bodde før 😄

Olav skulle til legen, så han kjørte meg dit først. Stakk innom Extra for å kjøpe en sjokolade til henne 😀 Og da fikk jeg gått den veien jeg har gått så mange ganger før..

Høsten begynner å synes også på noen av lønnetrærne 🙂

 

Jeg gikk en liten omvei for å se om den store lønna hadde fått farger, men den var fortsatt grønn, så da gikk jeg ikke helt bort.

Og denne blokka har du nok sett før 😁

Her har barnebarna lekt når de var små 😀

På balkongen “vår” er det visst mange ting, for ny eier driver og pusset opp

Og min gamle nabo er fortsatt like glad i blomster. Og hun er visst glad i meg også, for hun slapp meg nesten ikke ☺️

Jeg rakk å hilse på Gry, som kjøpte leiligheten også.

Fikk en rask titt 😉 Kommer til å bli veldig bra til slutt  ☺️

Så var det fotpleie

Og nå sitter jeg og fordriver tiden mens jeg venter på Olav som har sin tur til fotpleie 🙂

 

Du må jo få med dagens morgenutsikt også

Fint å være på bytur nå. Det blir i morgen nede i sentrum 😀

Ønsker deg en god dag! ❤️

12 kommentarer
    1. En spesiell stemning å være på gamle tomter…kjenner igjen området jeg også. Men det er faktisk 24 år siden jeg flytta derfra :D. Godt med gode føtter å gå på, det trenger man :).

      1. Ja, det er alltid koselig å komme en tur tilbake, og også veldig greit at det er andre som bor der nå 🙂
        Veldig godt å stelle føttene, de trenger det ☺️

    2. Kan tenke meg at det var ganske spesielt og samtidig koselig å rusle rundt der dere har bodd i mange år. Hyggelig at du har kontakt med gamle naboer også 😊

    3. Rart å være tilbake på gamle tomter, tenker jeg….. minner….! Koselig å ha kontakt med gammel nabo – og ny kjøper! Fotpleie skulle jeg absolutt ha vært på…. kanskje når jeg kommer lenger utpå høsten og jeg slutter å farte rundt med bobilen?? Klem <3

      1. Ja, det er rart, og koselig å se naboen igjen . Og nye eieren synes det er artig at jeg stakk innom henne også. Skal besøke henne skikkelig når de er ferdige å pusse opp. Nå var det ikke mye å sitte på 😁☺️
        Du får bestille deg fotpleie. Veldig godt 🙂 Ha en fin kveld! Klem 🥰

    4. koslig dag fikk du ,og ja din gamle nabo hadde usedvanlig vakre blomster :=) fotpleie er deilig ,jeg setter rett som det er føttene i vannbad her hjemme og jeg nyter det ,ha en fin dag i byen i dag

      1. Tusen takk for. Ja, det er godt med fotbad hjemme også. Gjør det regelmessig 🙂
        Nå sitter jeg på bussen fra byen. Har shoppa nok nå 😄
        Ha en fin dag du også. ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg