Aurora

 

“Når Aurora på himmelen danser
Jeg våkner og ligger og sanser

Å sove det nytter ei slike netter
Da er det bare å vente til det letter

Søvnen kommer som regel til slutt
Så mens jeg venter, jeg tar meg en liten trudelutt”

  Heidi 28.04.22

Bilder fra tv program

 

Fra forrige nordlysnatt i Gjengstøa. I natt var det skyet, så det vistes ikke. Det varte i 10 minuttet og var ikke varslet. Du leste sikkert det innlegget HER og et annet HER

 

Det har vært en del ganger, men ikke alltid jeg får det med meg.

Hadde et innlegg på Gamle bloggen også.

Ha en fin dag! 🙂

10 kommentarer
    1. Nordlyset er vakkert, og et av mine barndomsminner. Men her hos oss er det ikke så mye nordlys at det gjør noe, men det forekommer. Jeg bor sånn til at det ikke er mulig å se det. Bylys og greier. Men jeg håper at jeg en vakker dag igjen får se nordlyset ♥
      Heldig du som får se det, selv om det er litt skyet. Et magisk fenomen ♥
      Ha en fin dag, forhåpentlig med sol ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk. Våknet til sol ihvertfall men jeg trenger ikke så mye sol nå mens vi maler inne, så det er greit at det meldes regn 😁
        Godt å se sola uansett, men lettere å male vinduer uten sola 😀
        Og Nordlyset er bare magisk ☺️
        Ha en riktig god dag! Klem 🥰

      1. Ja, det er vakkert! Det var en kveld her i fjor, eller vinter at det var KP indeks 5, og da var det utrolig flott 😀 Lag deg en fin dag du også. Klem 🥰

    2. Jeg har også lastet den appen for å følge med 😀 Men nå må vi visstnok vente til i slutten av august før vi kan se det fine nordlyset godt igjen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg