Våren

Det er vår!

Hvitveisen er her, sola skinner, og vinden er kald. Da kjenner vi at det er vår! 🌞

Nordlyset danset over himmelen i 10 minutter i natt, og jeg var så heldig å få det med meg. 🙂

Det var litt spesielt,  for jeg våknet og kikket ut. Det var mørk stjernehimmel,  og plutselig skjøt en grønn lysstråle opp over Hitra og Magerøya. Trodde først det var lysene fra en båt. Men så danset Nordlyset seg over himmelen og flyttet seg raskt fra venstre til høyre på disse minuttene. Jeg var heldig som fikk det med meg 😀

Vi våknet til sol i dag også, men det var tåkeskyer, så det var kaldt ute til tross for 9°  Vinden fra nordøst er iskald! 😯

I dag kom elektrikere på besøk igjen, men vi dro allikevel til Øra. Måtte nok en gang på gjenvinningssentralen, og vi skulle til frisøren begge to.

Klippet ikke like kort denne gangen 🙂

Handlet først,  så klipp, deretter en tur innom svigerfar igjen. Han er mye bedre heldigvis 🥰

Jeg fikk hentet fotoalbumet, og jeg ble veldig fornøyd 😀

Kari fikk også en plass i albumet

 

 

Lagde også et minialbum med mine toppturer i fjor 😄

Kan nok tenkes disse kommer i reprise i sommer. Det er jo en tid for repriser det 😁

Og det spørs om jeg er i toppturmodus i år ☺️

Nå har vi nettopp spist hjemmelagd tacopizza,  og det må en jo si er fredagsmat Både Taco og pizza! 😀

Jeg fikk vakre roser av mannen min også, og det er alltid koselig 🥰

God fredag! 🌞

8 kommentarer
    1. Fine bilder hos deg.😊Her blomstrer ikke hvitveisen enda og det er blitt en god del kaldere, så det kan bli en stund til. Jeg har enda ikke laget slike fine fotoalbum, men det har jeg planer om å gjøre. Dine ser kjempefine ut!🤗

      1. Tusen takk! Det er veldig koselig med slike album.
        Har alltid satt bilder i slike album med plastlommer eller lim. Men nå har vi album hvert år siden 2005.
        Artig å lage dem, og å se dem ferdig 😀

    2. Så flott albumet ditt blei! Jeg har aldri laget for et helt år, men jeg har laget for bobilturene for de to siste åra – og for turer som jeg og prinsessa har hatt sammen de to siste åra! Koselig å sitte og bla i etterpå! Heldige du som fikk nordlys igjen…! Klemmer <3

      1. Tusen takk. Ble veldig fornøyd med albumet. Koselig å ha dem å kikke i 🙂
        Ja, jeg var heldig som var oppe de få minuttene 😀 Det er så spesielt å se på ☺️ God klem! 🥰

    3. Veldig koselig dag hos deg og flotte bilder! Fine album, så kjekt å lage slike! 🙂
      Godt med pizza og fredag – klem til deg….:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg