1 år

Tenk…allerede 1 år siden vi flyttet hit.  På denne dagen i fjor.

Da var det fint vårvær, og vi var så glade for å flytte fra snørike Flatåsen, til snøfattige Gjengstøa! 😉

Men det var noen som lurte oss….

 

Sånn var det på denne dagen i fjor

Og i dag og siste uka, så har vi det sånn..

Så vi ble virkelig lurt ja 😄.

HER kan du lese om flyttedagen i fjor 🙂

 

Nå kom Olav inn igjen etter å ha måkt det viktigste utenfor og til kjelleren. Og gitt fuglene mat.

Ingen vits i å måke skikkelig enda, det skal snø og blåse resten av dagen også, så i dag blir det mest innekos på meg. Tåler visst ikke å være så mye ute, blir forkjøla med en gang…eller så er det ME som gjør at jeg blir sånn etter fysisk arbeid.  Vondt i hodet, kvalm og snufsete. Jaja, det går over igjen, og jeg kan koooose meg med god samvittighet 😀

God lørdag!

14 kommentarer
    1. Takk og riktig god lørdag til deg og dere. Så forskjellig været kan være. Jeg er glad for at du ble «lurt» hit :). Og snart er våren her. Men i dag kan vi være inne med god samvittighet, sjøl skal jeg ut EN tur – for å hente ved.
      Så må du ha god bedring, stell godt med deg sjøl. Klem <3

      1. Takk for det Ingvild 🙂 Er så heldig og har en mann som henter ved jeg 😉
        Ellers er ikke formen så ille at jeg ikke klarer å gjøre noe, men tenker det er lurt å ta det litt rolig etter denne uka uansett. Jeg er også glad for at jeg ble lurt hit, angrer ikke uansett 😀 For det er jo for det meste mindre snø her enn på Flatåsen 🙂
        God klem <3

    2. Ja, dere har virkelig fått vinter der dere nå er!!!! Men det er vakkert det også. Kos deg inne du og se ut, det er det beste om man ikke er på topp. Klemsiklem og god bedring 🙂

    3. Oi, det kan se ut som det er noen som har lurt dere trill rundt 😊 Men innedager er også koselig. Og når det blir mørkt inne, kan man kose seg under et pledd med blafrende lys 😉

    4. Gratulerer så mye med 1-års dagen!🎉🤩
      Selv om været ikke er det samme, virker det som dere har hatt ett fint år i det nye huset og har fått bodd dere inn.
      Kos dere masse i kveld!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg