Zoombie

Har visst tatt på med julefeiring for meg.

Da vi kom hjem til Flatåsen i går ble jeg noe inni granskauen trøtt, følte meg som en zoombie, (hvis det er sånn det føles).

Jeg sovna på sofaen, mens mannen så på sjakk i flere timer….(kjedelig)

Jeg så litt tv på mobilen da jeg våknet igjen, men var så trøtt, at når klokka ble 21:30 klarte jeg nesten ikke holde øya oppe. Gikk og la meg, og sovnet med en gang.  Det skjer ikke ofte akkurat. 😁

Våkna ved 3 tida, men etter en liten tur på do, sovnet jeg med en gang igjen.

Var en del avbrudd i søvnen  men merket det ikke så godt som jeg pleier. Følte meg fortsatt som en zoombie.

Hørte Olav sto opp rundt 05:30, snudde meg rundt og sov videre til 06:30

En tur opp igjen, og sovna til 8. Kunne nok sovet lenger, men da var jeg sulten, så jeg ordnet havregrøt og tok den med i senga.

Lå og slappet av til nesten 10, men da måtte jeg opp.

Vaktmesteren fjernet snø på parkeringstaket, og vi måtte flytte bilene, så han fikk fjernet alt.

Da var det bare å kle meg godt, og ut å børste og skrape bilen.

Var litt godt å komme ut,  for det var flott soloppgang.

Var heldigvis ikke så mye snø på bilen, men litt is på rutene i tillegg, så det tok litt tid.

Etterpå gikk jeg en liten tur, og mimra litt på veien. Det skal du få høre mer om siden.

 

 

Ellers har jeg slappet av, og i kveld ble det soving på sofaen igjen gitt. Fortsatt zoombie 😳

Får håpe det bi likar i morra 😄

 

9 kommentarer
    1. Noen ganger blir man rett og slett utslitt! Jeg har vært merkelig sliten noen dager jeg også…..! Slapp av så godt du kan da! – og forresten, en flott soloppgang hos deg 🙂 klem

    2. Hei igjen..
      Det du lurer på vettu.
      Du må fylle ut korrekt bloggadresse på der du fyller ut nettsted. Altså hele adressen din. Du får logge deg ut og logge deg på igjen. Så tenker jeg at linken funker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg