Wenches akvarell

Jeg er så heldig at jeg har blitt kjent med Wenche.

Hun kommenterte på bloggen min noen ganger, og nysgjerrig som jeg er lurte jeg på hvem hun var.

Nå begynner vi å bli ganske godt kjent utenfor bloggverden også, og vi trives veldig godt i hverandres selskap.

Hun har ingen blogg selv, og inspirert av KariEngesvik spurte jeg om jeg kunne dele bilder hun har malt.

Hun er nemlig veldig flink til å male, tegne, strikke, brodere og mye mer.

En allsidig, sprudlende og herlig dame 😀 Hun gir med mang en god latter denne dama, og lyser opp hverdagen min, ja, til og med helgene 😉🥰

Du husker kanskje at hun sendte meg en tegning. Du ser den Her

Men på tide å vise et flott bilde hun har malt i akvarell.

Det er i str 30×40 i ramme 40×50

Det er et utrolig lekkert bilde 😍

14 kommentarer

Siste innlegg