Vinter i Gjengstøa

I går kom det en del snø, og etter at det siste snøfallet kom, ble det plutselig stjerneklart, og da måtte jeg selvfølgelig ut en tur.

Det var så utrolig fint, og jeg hadde ikke lyst til å gå inn igjen.

Stjernehimmelen her hvor det er lite gatelys, er jo bare helt enorm.

Synd jeg ikke får det fram så godt som det var..

 

 

Og i dag våknet vi opp til dette 🙂  8 minusgrader

Det er jo bare vakkert! 😀

Og etter stormen Ingunn, og stormen på lørdag, så var vinduene fulle av saltvann og støv, så i dag måtte jeg bare vaske noen av dem.

Er jo så kjedelig å ta bilder gjennom skitne vinduer 😉 Har vel aldri vært så ille noengang.

Med litt edikk i vannet gikk det bra til tross for 5 kuldegrader. Sola varmet heldigvis, så det var bare de på baksiden som frøs til litt når jeg vasket dem

En løvmeis har holdt til her både i går og i dag, helt alene. Sitter og spiser litt, og sover innimellom

Så gikk sola ned. Den er høyt på himmelen her allerede. Og den varmet godt.

17 kommentarer
    1. Så innmari vakre vinterbilder, Heidi! Helt nyyyydelig! Skjønner godt at du a) ikke ville inn igjen…. og b) måtte pusse vinduer for å kunne ta flere herlige bilder også innefra! Klemmer <3

    2. Nydelige bilder fra din vinter. Her kom det mer snø i natt og nå klarner det jammen opp. Vinduene mine ser heller ikke ut, men jeg venter til det blir mildere. Ha en fin dag. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk ☺️
        Her tåler jeg at vinduene er litt skitne, men når de var så ille som etter stormen, og jeg følte jeg så helt uklart når jeg kikket ut, ja. da måtte jeg bare få vasket dem 😉😄 Ha en fin kveld. Klem ❤️

    3. Vet hvor fin og høy en slik stjernehimmel er en vinternatt. Nydelig. Og ja, det er veldig fint nå. Men at du gikk i gang med vinduene nå, i så mange minus… det var skikkelig tøft. Det har jeg nok aldri kommet på, uansett…nesten :). Håper det går bedre med deg? Klem <3

      1. Hei, og takk Ingvild 🙂 Joda, vinduene måtte til pers, og når sola kom, så varmet den godt faktisk, og det gikk veldig fint å vaske dem så lenge jeg hadde edikk i vannet. Vi så jo nesten ikke ut, til og meg Olav synes de var ille 😉 Det går noe bedre, takk 🙂 Men livet skjer… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg