Vi klarte det! :)

Ja, tenk, vi klarte det i dag også 😀

Etter en forholdsvis god natts søvn, så nøt vi en enkel frokost.  Jeg har planer om å skifte julegardinene på kjøkkenet i dag, for det orket jeg jo ikke i går. Får da være måte på hvor mye jeg skal gjøre samme dag liksom 😉

Jeg tok fram pc,n, men før jeg rakk å gjøre så mye, så sa Olav at han tenkte å gå en tur.  Her har rollene byttet gitt…før var det alltid jeg som måtte mase om det sånn rett etter frokost.

Nå har imidlertid han funnet ut at om han skal orke å gå, så må han gå før han begynner med andre ting.  Så blir resten av energien brukt til div gjøremål. Og orker ikke kroppen da, så må det vente til en annen dag. Er ikke det lurt kanskje?

Frisk luft til hodet, og trim for kroppen er et must for oss nå. Vi må se om vi kan bli i bedre form. Og i tillegg, spise normal mat, og ikke så mye søtt.

Vi har fått vår dose med det i jula og helt til nå. Og tror du ikke at vi startet med det før jul også da 😉

Nei, nå er det slutt, sa gubben, og kjærringa holder med 😀

Jeg var flink, og tok ikke mange bildene på turen, men den måtte jo dokumenteres til bloggen da 🙂

Tok ikke bilde av meg sjøl da. Men beviset på at jeg var med er jo at noen måtte ta dette bilde 😉

 

For ikke å glemme denne flotte isskulpturen. Ser du mannen som gjemmer seg?

Med 4 varmegrader og lite snø igjen, så var det rene vårstemninga

Nei, jeg må bare gjøre litt.  Satte på en vaskemaskin, så jeg må vente til den er ferdig 😃, med å stryke gardinene, men jeg kan jo ta ned julegardinene og vaske vinduene mens jeg venter.

Håper dagen din er god!  ❤️

10 kommentarer
    1. Veldig greit å ta seg en tur på morgenen, for seinere på dagen er det ikke så sikkert at energinivået er klar for det. Jeg har ikke tatt ned julegardinene og fjernet dukene enda, men har planer om det til helgen. Ønsker deg en fortsatt fin onsdag, klem 🤗

    2. Jeg har det litt slik at når jeg har gått en tur så har jeg mer/extra energi når jeg kommer hjem igjen, selv om jeg er sliten, så da får jeg gjerne gjort litt mer enn på dager turen blir hoppet over. Ofte går jeg rett på oppvask eller klesvask etter en slik tur 😊

      1. Ja, slik hadde jeg det før, men siste årene har det dessverre vært motsatt her. Håper det hjelper etterhvert. Er jo ihvertfall litt bedre enn før utblokkinga, men langt fra som før 😉

      1. Ja, det er det, for da blir det ihvertfall gjort. Og ikke utsatt og til slutt orker vi ikke. Men vi gjør litt forskjellig, for kveldstur er også koselig og vi orker sjelden to lange turer samme dag 🙂

    3. Ut må man hver dag, jeg er litt omvendt av Olav…Jeg må gjøre litt her først og så går jeg tur..Det er når jeg har fri altså..
      Godt å få tilbake et vanlig liv igjen, med litt mindre sukker ja…Men det sitter i litt …
      God kveld og klem fra meg..🥰

      1. Takk for det.
        Ja, det sitter i, så jeg må ha en liten sjokolade til kaffen, og ihvertfall når jeg har spist fisk. Men går snart over til 70% sjokolade, for det er godt til kaffen, sunnere, og jeg får ikke lyst på mye.
        Men har fortsatt igjen av melkesjokoladen jeg fikk til jul, så det blir vel litt.
        Jeg slutter aldri helt, men klarer meg med 1-2 ruter til kaffen 😉
        Og det er godt å komme ut, og jeg kan også noen ganger gjøre litt, og så gå tur, men helst før lunsj.
        Også en liten kveldstur gjerne i tillegg om kroppen tillater det. 🙂
        Veldig glad jeg klarer å gå lengre turer igjen, har virkelig savnet det ☺️ God natt. Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg