Tror du ikke….

At forkjølelsen er på retur, endelig!

Du verden så godt det er når det letner i toppen.  Ja, for hele huet var rimelig tett, så jeg kunne glatt si, at jeg var tettere i pappen en deg ihvertfall 😄

 

Vel, humor til side, vi kan ikke spøke sånn i tide og utide.  Sitter her og skal prøve å skrive et innlegg, men så fant jeg liksom ikke helt sånn veldig mange ting å skrive om.

Men så kom jeg på at jeg var jo ute en tur med saft til han som ryddet bort kvisten som hadde blitt liggende litt for lenge. Ikke han sjøl som skulle rydde det egentlig, men rot orker vi (han) ikke 😉

Sola skinte og det gjorde hestehoven også.

 

Bare se selv

 

I går gikk vi en liten tur, og etter en tur langs landeveien

Måtte jeg en tur nedom sjøen også.

 

Håper du har en fin mandag!  Liker mandagene jeg, for da er det en stund til helg igjen 😉 Sånn er det for oss som ikke jobber 😀

 

 

12 kommentarer
    1. Nydelige bilder – helt vindstille og vakkert! Så bra at du er mye bedre, hjelper å ikke være så tett “i pappen”…. god klem til deg <3

    2. Bildene var bare helt nydelige, og så bra det går fremover….
      God kveld og nyt livet og hverdagene…Skjønner det med helg og hverdager…Er jo der selv…Klem..

    3. Det er så mye vår i bilene dine, kjenner nesten lukta fra bakken. Bra du begynner å bli bedre. Det var en fin dag i går, jeg var bare i fart så fikk ikke til å nyte den slik en kan. Håper du blir enda bedre av forkjølelsen i dag. Klem <3

      1. Takk for det. ☺️
        Ja, nå er det virkelig vår, deilig 😀
        Håper du får litt bedre tid til å nyte den etterhvert.
        Jeg er litt værre i kroppen igjen i dag, men må vel snart rette seg 😉 God klem ❤️

    4. Lenge siden jeg har vært forkjøla..og det er jo bra 🙂 Så vårlig og fint hos deg.. fortsatt litt mer vinter her..men har da funnet en bitteliten Blåveis 🙂 Klem og fortsatt god bedring <3

      1. Takk for det. Jeg har vært en del småforkjøla, men denne gangen ble jeg det skikkelig gitt 😄 Bedrer seg for hver dag nå.
        Blåveis ser vi aldri her..
        God tirsdagskveld. Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg