Trondheim og pepperkakebyen


I går fikk du en smakebit av Julemarkedet I Trondheim. Du kan se det HER

Etter turen i Pariserhjulet gikk jeg mot Vår frue kirke, og så gjennom Nordregt.

 

Gikk også forbi Brittannia hotell. Vinket til han som alltid står utenfor, for jeg tok jo bilde av han også ☺

 

 

Tenkte å stikke innom Byhaven også  før jeg tok bussen hjem igjen.

Og når jeg hadde hastet gjennom Byhavens butikker, klesbutikkene for det meste, (Jeg trenger noe nytt til pent) så kom jeg på at Pepperkakebyen er jo i underetasjen på Byhaven.

Og da måtte jeg jo få med meg det også.

Så her kan du bli med meg til Trondheim pepperkakeby 😀

Der var mange flotte byggverk, og fin stemning, om enn litt mørkt 😀

Savna bare julemusikk 😊

Vel ute i lyset igjen, var det bare å vente noen minutter, så kom bussen.

Og da var jeg sliten, men veldig fornøyd ☺

Gjennom bussvinduet kan de skimte festningen 🙂

 

God lørdag! 🥰

8 kommentarer
    1. Jøss, du VAR oppe i hjulet du? Så artig! 😀 Flotte bilder fra pepperkakebyen! Jeg har også lyst til å se den. Kanskje neste uke… 🙂

    2. Ja, du får prøve en tur til. Det er fort gjort å gå igjennom den byen 😄😘
      Ja, jeg måtte opp I hjulet. En gang i livet og Trondheim vil jeg tro 😀 Kaldt, men fint ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg