Julemarkedet i Trondheim

I dag var dagen da jeg kom meg på Julemarkedet. Etter en god hviledag i går, kjente jeg at i dag skulle jeg prioritere å komme meg til byen en tur.

Neste uke er det meldt regn, og da er det ikke noe koselig å gå på julemarkedet.

Så kl 11 tok jeg bussen til byen. Lite folk på den tiden, så med munnbind på og god avstand føltes det trygt.

Her venter jeg på bussen  og munnbind får vente til jeg går ombord 😄

0° men kald vind, så jeg kledde meg godt. ☺

Vel framme gikk jeg av bussen i Prinsens gt, og det var kort vei til torget og markedet.

Det var fint vær, og det blir ikke samme stemning som å gå der på kvelden, men da er det altfor mye folk.

Så om du ikke har fått vært på julemarked, så kan du bli med meg inn nå

 

 

 

Nytt av året er Pariserhjulet, og det hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle opp i.

Flott anledning til å se Trondheim fra lufta 😀

Dessverre fikk jeg kutta hue til han Olav, men det var ikke så enkelt sjø 😄

 

Det var skikkelig kaldt der oppe, men blid er hun i korga likevel. Det var en artig opplevelse. Gikk bare så altfor fort, selv om det gikk sakte rundt. 😁

 

Vel nede på bakken igjen ☺

 

 

Jeg var en tur innom Bondens marked også. Var lite folk der også heldigvis

Det var også underholdning for barna, og jeg syntes det var like artig som dem 😄

Da har du fått en smakebit av Julemarkedet, og som svigermor pleide å si når vi filmet henne;

“Det er nok nå”…mens hun smilte fint helt til vi sluttet å filme 😄

Så da sier jeg det…

 

Nok bilder nå…. 😀

Fortsettelse på byturen får du i morra ☺

 

Skulle du mot formodning ikke være lei Julemarkedet enda, så kan du gå inn og titte HER

God fornøyelse 🥰

 

 

11 kommentarer
    1. For et flott julemarked! Har ikke vært i Trondheim i desember, så har ikke fått med meg det! Flott utsikt fra pariserhjulet da! Og godt det ikke var så mye mennesker! Gooood klem <3

      1. Ja, det var fint at det ikke var så mye folk. Koselig med Julemarkedet, men jeg savnet gløgg og sveler ☺ God klem til deg 😀❤

      1. Ja, da vet du det. Ikke så store endringer akkurat. Og det er jo sånn det skal være 😀 Tradisjon er viktig ☺

    2. Oi, du fikk med deg mye mer av julemarkedet enn meg. Og så flott det var å se byen fra lufta! Takk for at jeg fikk være med opp i pariserhjulet! 😀

      1. Bare hyggelig! 😀 Fint å være med på den måten også 😊
        Tenkte på deg i går, for jeg visste at du også ville på markedet. Litt vanskelig å planlegge å gå sammen når vi begge må ta det litt på sparket 😄😊

        1. Takk for at du tenkte på meg 😊 Jeg må delvis ta ting på sparket, men delvis må jeg planlegge, slik at jeg kan lade i forkant! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg