Topp 3 på bunnen

I dag tenkte jeg å ta for meg de 3 på bunnen av 100 lista.

Nå blir det fra nr 99, for jeg linker ikke til innlegg bare med reklamer.

Så her kan du finne Mallemey

Hun er sykepleier, tillitsvalgt og lever en hverdag med familien sin, og hun har som så mange andre, fibromyalgi.

Som sykepleier bruker hun mye av tiden sin på foredrag om sykdommen, og jobber mye med å få fram viktigheten av å være aktiv også som syk.

Jeg har klippet ut litt av hennes om meg.

Jeg har kun lest noen av hennes siste innlegg.

Hun har nettopp hatt besøk av sin far på 91 år, og hun har lært masse av han når det gjelder å leve aktivt både med og uten sykdom.

Som henne har jeg alltid visst viktigheten av å være aktiv, så å få en diagnose hvor man ikke kan, bør være aktiv, det er vanskelig.

Men uansett, så er det viktig å være litt aktiv, etter hva man klarer, og hvordan dagen er.

Gå gjerne inn og les hos Marleen

I dag skriver hun om fatigue som sommergjest.

Jeg tar for meg en om gangen, for jeg synes de fortjener hvert sitt innlegg 🙂

Og om jeg rekker se 2 andre i dag, det gjenstår å se.

God mandag! 😀

14 kommentarer
    1. Flott at noen tar tak i innlegg som har færre lesere og drar dem opp…
      Jeg leser kun 4-5 bloggere..og noen til og fra. Men det er nok kun 4-5 jeg leser alle innleggene til.
      Jeg rekker ikke følge flere….
      Men lykke til med fremsnakk…

      1. Tusen takk. Vet ikke om jeg klarer å dra dem opp, men jeg synes det er fint en gang i blant å stikke innom andre, om enn litt for sjelden. Som deg så blir det noen faste, og da rekker jeg ikke flere. Men det er mange som burde litt lest som vi ikke ser liksom ☺️
        Nyt dagen! 🥰 Klem

    2. Så fint at du fremhever dine medbloggere, og denne gangen fra bunnen av topplisten. Sist fokuserte du vel på midten. Mange flotte bloggere 🙂 Nyt dagen!

      1. Tusen takk. Jeg nyter dagen ☺️. Ja, jeg vil ikke låse meg til noe fast på midten eller toppen, så her blir det slik jeg føler for det 😉😀 Ha en fin dag 🙂

    3. Kjempeflott at du velger å framsnakke de bloggerne som ligger på bunnen. De fortjener virkelig å komme opp og fram, og sammen kan man løfte bloggere oppover slik du gjør 😍

      Tusen takk for tips til en blogg å lese.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei superfin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg