Teste kroppen

Det er så fint vær for tida, at lysten til  å gå tur kommer helt av seg selv når jeg ser ut av et av de 17 vinduene i Huset 😀

I går var det skyet, men kroppen føltes uvanlig bra, så når Olav dro med bilen til verkstedet,  så kledde jeg på meg og gikk en god tur.

Har savnet å gå til “Kråka”, for det er en fin tur, og en kommer litt opp i høyden.

Så jeg satte kursen den veien…

 

Først fikk jeg øye på hestehoven…endelig, den har jeg ventet på🤩

 

Resten av turen får du i bilder, for pulsen min steg veldig, og hjertet banket i rask takt på vei opp bakkene, så jeg var mest stille 😄

Jeg kom meg ikke helt opp til Kråka denne gangen heller, men det ble totalt 4 km, og det sier jeg meg fornøyd med 🙂 Greit å teste kroppen litt, men i dag har den visst ikke lyst på en motbakketur 🤭

 

 

Olav fikk prøvd seg på litt snømåking igjen..vi vil kunne sitte på terrassen snart…men snøen er jo såå hard😑🙂

I dag blir det en rolig dag. Fint å bare ha fri 😁😉

29 kommentarer
    1. Det er alltid godt når terrassen blir snøfri igjen 🙂 Lurt at du kjente at du ikke skulle helt opp på turen, kroppen sier fra, og motbakker er det verste med turgåing. Flotte bilder, og de hestehovene betyr at våren er på vei 🙂

      1. Det blir godt å kunne bruke terrassen litt igjen…for nå begynner sola å komme dit også utpå dagen 🙂 Jeg må nok ta det litt etterhvert å klare å komme til toppen…håper ihvertfall jeg skal klare det. Men herlighet som hjertet banka raskt, og utenpå kroppen 😀
        Hestehoven bærer bud om vår og varmere tider. Godt! 🙂

        1. Kjenner igjen den følelsen av at hjertet banker utenpå kroppen, som man skulle vært på en hesblesende marathon! Noen ganger kan det være bedre å tenke antall minutter, ikke antall km… Sånn at man ikke overdriver. 😉

    2. Du tar alltid så fine turbilder😃 Hestehoven er den eneste blomsten jeg kan det latinske navnet på,tussilago farfara. Prøver hver vår å imponere noen sjeler med det🙈😂😂Ønsker deg en fin påske🥰

      1. Tusen takk for det. 🙂 Ja, jeg har hørt det latinske navnet, men husker det aldri 😉 Bare å fortsette å imponere oss 🙂 God påske til deg også <3

    3. Kjempefine og nydelige turbilder du har tatt 😊 Alltid koselig å se de fine turbildene du tar.

      Nå er det virkelig vårfølelse her i Trøndelag, og i går så jeg årets første grågåstrekk over her vi bor.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk 🙂
        Ja, det er mye snø enda, men det tiner sakte, men sikkert nå. Litt vanskelige kjøreforhold på enkelte av hytteveiene…mer sånn slushføre 😄 Heldige vi som bor i “sentrum” ved asfalten 😀 Klem ❤

    4. Fire kilometer er slettes ingen dårlig tur, så det kan du være fornøyd med. Neste gang når du sikkert målet 😉 Håper du får en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

      1. Takk for det..4 km er en bra tur, og særlig når det går nesten bare oppover ene veien..Men så ble det mye nedover hjem igjen da 😀 Nyt resten av kvelden. Klem ❤️

      1. Ja, det var veldig deilig, og akkurat det jeg trengte ☺️ Derfor jeg gikk den veien, for jeg visste at jeg ikke ville treffenså mange folk, eller biler…bare 2 biler og ingen folk 😄
        God klem ❤️

    5. 4 km er da virkelig en bra tur!🤗👌🏻
      Godt når man kjenner at kroppen klarer det.
      Hestehoven er ikke dukket opp her enda, men fortsetter det med mildværet, så kanskje snøen i veikanten smelter nok til at noen klarer å lure seg fram.🤩
      Nyt kvelden!🐥🐣

    6. litt og litt så blir formen sakt bedre i takt med snøen som smelter :=) alt blir da litt enklere,men en vakker tur og 4 km er en bra tur det ,men du verden så mye snø dere fortsatt har igjen

      1. Ja, vi har mye snø igjen, og det er flere som ikke får kjørt fram til hyttene sine pga slushsnø ☺️
        Det gjorde godt med den turen, men kroppen har protestert etterpå.. Håper den bedres sakte men sikkert 🙂
        God onsdag! 🥰

      1. Vi har det veldig fint rundt oss her, og det gjorde godt med en slik tur alene, men det går ikke med så lang tur hver dag 😀
        Vi får gå slike turer når kroppen er mer samarbeidsvillig. God onsdag! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg