Telefonsamtaler

Ettersom jeg bor langt unna min familie, ser jeg de altfor sjelden.

Heldigvis finnes tlf,  og i dag tok jeg en ringerunde.

Savner dem veldig nå, og det var godt å snakke med sønnen min, mora mi, og de tre barnebarna mine. 🙂

Det som gjorde ekstra godt, var å høre at de ble glad for at jeg ringte. Og enda så var barnebarna ute med venner, men de hadde tid til å prate med mormor likevel sa de. Det varmer! ☺️❤️

I morra skal jeg ringe dattra mi også. Må fordele samtalene over flere dager.

For hvis hun har tid, da kan samtalen bli lang, og det er så koselig 😀

Så har jeg 5 søsken jeg kan ringe også, så jeg må fordele litt utover. Tid har jeg, men hodet må være litt på plass også,  og det har ikke vært det på en god stund 😁

Men det kommer nok mer på plass etterhvert 😉

 

16 kommentarer
    1. Du har stor familie, så det tar tid å holde seg oppdatert på alle og enhver.😅🤗
      Men veldig koselig at du har så mange rundt deg.
      Håper formen er på vei oppover.🥰

      1. Ja, det tar tid, men er veldig koselig når alle har tid ☺️
        Formen er noe bedre heldigvis, så jeg regner med at det bedrer seg sakte, men sikkert nå 😉 Leverbi håpet 😀🥰

    2. Så koslig at du tar telefonen fatt. Er lite av det rundt omkring. Hyggelig at de blir glade når du ringer også 🥰 Greit å fordele samtalene litt, ja 😉

      1. Ja, skal jeg ha kontakt med mine, så må jeg ringe. Lenge siden jeg sendte brev nå, men det gjorde jeg mye før. 😀 Veldig godt når jeg hører at de blir glade, og ikke får følelsen av at jeg forstyrrer 😉

    3. Ja hva skulle man gjort uten telefonen, jeg har også mange fra min familie langt bort (Tromsø). Koselig med samtaler ❤ Håper du har det bra og stor klem til deg🙂

      1. Tusen takk for det. Går bedre med meg nå. ☺️ Håper du også har det bra, må stikke innom bloggen din en tur. Blitt litt lite av det. 😉

        Ja, da vet du alt om hvor koselig det er å snakke med dine innimellom. Brev skriver vi jo ikke lenger 🙂
        God klem ❤️

    4. Det er veldig godt med folk som en kan nå på telefonen. Og det er godt og ha mennesker å være glad i. Kanskje du en dag, om ikke alt for lang tid, kan tenke deg å kjøre litt sørover…

      1. Ja, det er veldig godt å kunne nå folk på tlf, og ha noen å være glad i, og som er glad i oss også.
        Kan nok godt tenke meg en tur sørover, men ble litt usikker på om du mente til familien min, eller til deg 😉 Du er jo litt sørover for meg, så jeg tenker du mente det siste. 🙂
        Og det kan jeg absolutt tenke meg å gjøre, for det har jeg tenkt mye på nå. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg