Tanker i natten

Det må da gå an å legge seg og sove, uten at andre skal begynne å bråke 🤔

Som vanlig så snorker gubben om kapp, med folka ved siden av, som skravler om papp. (Eller noe sånt)

Selv var jeg så trøtt, men våken jeg ble, så jeg måtte stå opp, og ta en kopp te (les et glass vann. Det rima ikke😳😁)

De siste to bitene av sjokolade forsvant, for i morra er det mandag  og slanking, ikke sant?

Neida, joda, det må nok til, hvis ikke jeg rulle til gjengstøa vil. (Ruller med bilen uansett 😁)

Nei, nå må jeg legge meg  dette blir bare tull, når tankene svirrer, og faller om kull.

God natt sier jeg, men god morgen til deg.  Det blir nok et innlegg, du blir vel ikke lei?😳 😉☺

9 kommentarer
      1. Jeg våkna litt før klokka 8, så det ble 5 timer og 34 minutter med søvn. Er jo bra det. ☺
        Har en tendens til å våkne til, og noen ganger går det bra og jeg sovner fort igjen, andre ganger blir det som i går kveld…til over kl 01. Tankene surrer godt da ja.
        Men er jo heldig som kan sove lenge på morran, så da går det jo greit 🙂 Ha en fin dag 😀

    1. Hihi..nesten som å høre mitt hode på søvnløse netter 😉 Herlige skriblerier – så jeg blir IKKE lei <3
      Ha en riktig god, ny dag og uke når du engang kommer deg i siget etter nattens strabaser =)

    2. Snorking er ikke så greit, bruker du ikke ørepropper?
      Jeg takler det ikke altså…enda jeg hører dårlig! Men nå er det jo bare meg og det er supert…..

      1. Det er litt slitsomt når jeg skal prøve å sove, men har ikke vent meg til ørepropper enda. Har liggende, så det må nok til etterhvert. Han snorker heldigvis ikke like mye når han ikke er såå sliten som nå.
        Snorker sjøl også, så jeg våkner av meg selv innimellom 😄🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg