Sultne ekorn

Det er mange sultne ekorn for tida, og de får mat hos oss, så det kommer opptil 5-6 på en gang, ja, kanskje flere som ikke vi ser.

 

I dag var det 6 stk som satt og spiste, kranglet, og ertet hverandre. Det er sånn Snipp og Snapp følelse, og det er artig å se på dem.

Jeg blir aldri lei heller ☺️

 

“Nøtteliten, det er meg.

Mat jeg finner i en fei.”

Heidi Aastum

Opp med taket…

Tar du bilde av meg?

Jaja, jeg tar meg litt mer solsikke jeg..

 

Så kan jeg jo posere litt 😀

 

Hun blir jo aldri ferdig heller..jeg vil har mer solsikke jeg 😉

Men er det noe rart?  De er jo så vakre! ❤️

 

 

10 kommentarer
    1. Jeg er så glad i ekornene, og småfuglene, men i år mater jeg ikke da jeg fikk klage fra styret dessverre. Heldigvis er det andre som gjør det, så de går ikke sultne. Så flotte bilder du har tatt 🥰 Ha en fortsatt fin tirsdag og Lucia, klem 🤗

      1. Tusen takk for det.
        Nei, vi fikk ikke lov til å mate ekorn i borettslaget på Flatåsen heller, og det er jo forståelig, men her er det langt til naboene og i skogen, så da går det fint 😀 God tirsdag! Klem 🥰

    2. Så mange vakre bilder av ekorn, så herlig disse altså..
      Mange nede i skogen her, men i hagen her ser jeg dem ikke så ofte.
      Du fikk mange herlige bilder 🙂 Klem…

      1. Så koselig! 😀 Tusen takk 🙂
        Kommer nok flere bilder tenker jeg, for de er flotte fotomotiv, og jeg har lyst til å prøve å få enda bedre bilder. Komme enda nærmere ☺️ God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg