Strikke litt igjen

I dag var vi så slække, så vi har bare kost oss inn.

Var ikke så mye å gå ut for i regnværet, men nå derimot skinner plutselig sola igjen.

Vi har kost oss med å jobbe litt på pc,ene våre begge to, og etter det har vi kost oss i stua med litt tv, og fyr i ovnen.  Det var skikkelig surt og kaldt ute i dag.

 

Så tok jeg fram strikketøyet igjen, og ble ferdig med en tøffel, og begynt på neste.

Godt å sitte slik med strikketøyet. Veldig avslappende!

Nå får jeg gå og finne det igjen, og se litt på nyheter om det er noe å se på da.  Godt å sitte her oppe på kontoret for det er stille og godt. Ihvertfall når Olav har gått ned og ikke skravler rett ved siden av meg.

For det meste er det jeg som er skravlete, men innimellom skravler han høl i hue på meg, og det er like før jeg ber han ti stille. Men så slutter han plutselig før jeg sier det…holder pusten en stund for å ikke si noe 😄

 

Vet hvor kjedelig det er når han ber meg tape igjen munnen….da er han sliten i hue nemlig 😁

 

Jaja, som du skjønner, ikke kjedelig her hos oss 😉

 

“Jeg ligger litt på latsiden. Etterpå skal jeg snu meg.”
14 kommentarer

Siste innlegg