Støv på hjernen?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi snakket tidligere om å bøye seg i støvet, men i dag skal vi la støvet fly av sted.  😀

 

Skinner sola, så kan vi se hvordan støvet virvler rundt oss, og jeg er sånn at da føler jeg at jeg må gjøre rent…

 

Men her står det jo hvitt på grått, at vi skal la det fly i fred!

 

 

Så når det da til slutt ramler ned, …da kan vi ta det, så vi ikke havner midt bland støvet, og må reise oss fra det gang på gang. ☺

 

Tørke støv - Rengjøring

 

Hvordan er det med deg? Har du støv på hjernen?

 

Jeg følte at jeg hadde det, men er nesten kurert nå 😉

6 kommentarer
    1. Det er noe jeg ikke vil ha nei…har sett hva det har gjort med mennesker og de ble nesten syke av å holde på slik…
      En mellomting er kanskje det beste.. ❤️

    2. ‘From ashes to ashes, from dust to dust’ sies det jo, så å drive å feie ut og spyle ned hva som godt kan være både den ene og den andre er da direkte forkastelig, syntes jeg! *hahaha* 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg