Stekte poteter

Som du kunne lese HER, så har vi hatt en litt morsom dag så langt.  😀

 

Vi lever etter mottoet; ” Får ikke mere moro enn man lager selv” Og noen ganger vet vi ikke at det er morsomt før etterpå 😉

Kjøper av leiligheten vår kom i dag, sammen med sin samboer. De ønsket å måle opp kjøkken m.m. og siden vi har tømt bodene, så fikk de også komme og sette inn esker til lagring.

Hun har jo solgt sin leilighet, og må flytte ut før hun får flytte inn her, og da er det jo godt å slippe å mellomlagre andre steder i mellomtiden. Bare koselig å kunne være til hjelp på den måten. 🙂

Når de var ferdige etter vel 2 timer, så var vi veldig sultne, og ettersom vi ikke hadde planlagt noen middag, valgte vi å steke poteter vi hadde i kjøleskapet, og speilegg.

Vi spiste, og ble gode og mette, godt fornøyde vil jeg vel si. ☺  Men når vi skulle rydde bort, hva fant jeg på benken stående igjen helt alene, tror du?

Akkurat:

Potetene.

 

Perfekt stekt, og med litt salt/krydder på, er jo det kjempegodt!  Gledet meg til det når jeg stekte dem. 😀

Hva tenker du at jeg følte da?  😳

Ergrelse, skuffelse, irritasjon, og lettere oppgitt….så jeg hentet potetene, hadde på litt salt, og spiste et par gafler med det, bare fordi jeg hadde gledet meg sånn. Så ble det litt latter igjen….😁

 

Jaja, er visst dagen for mye rart i dag, skal ikke fortelle mer nå, for jeg kan jo ikke utlevere meg helt med den hjernetåka jeg har for tida. 😉 Må gjemme litt til en annen gang ☺

Nå har jeg utlevert både mannen min og meg, så da må vi vel si at vi har bidratt til litt latter begge to i dag.

Er jo ingen vits i å gråte over spilt melk (les glemte poteter), nei, da får vi heller le litt. 😄

17 kommentarer

Siste innlegg