Sporty sjef

Tirsdag var jeg en tur innom -nille på Alti Heim på Kyrksæterøra, og da fikk jeg øye på denne fjonge dama 🙂

Jeg fikk lov til å legge ut bilde av henne, men måtte love å ha med hvor det var. 😉 Litt gratis reklame er jo fint. Jeg får ihvertfall ikke betalt 😀

Det er jo sommer, så da må det gjøres litt ekstra for å reklamere for sommervarene.

 

Hele 3 turer til Kyrksæterøra ble det denne uka. En dag for hårklipp, en for fotpleie, og til slutt legetime på fredag.

Noen bilder ble det alle dagene. Tirsdag, frisørtime og litt handling

Plutselig ble jeg passert av disse to dykkerene 🙂

Siden været var så fint, tok jeg en tur ned til havna også

 

 

 

 

 

 

Onsdag fotpleie

Og vi spiste middag på Kafé Koselig

Fredag legetime for meg, og audiolog for Olav

Jeg gikk fra legekontoret og ned til Alti Heim

 

 

På veien passerte jeg mange hjerter. Det var Humorfestivalen denne helga på Kyrksæterøra, og den ble markert med uttalliget hjerter overalt.

Barna hadde skrevet mange fine ord

 

Ny fin parkeringsplass har det blitt ved Alti Heim

 

Jeg besøkte også Nemi og Lillebror, ja matmor og matfar også da 😉

Nemi hviska meg litt i øret også 😉

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg