Spørsmål og svar – 8

 

Flere spørsmål og svar lånt hos http://Veralynn

 

Spørsmål 1: Om du tvinges til å forlate hjemmet ditt, for aldri å komme tilbake. Hvilken gjenstand skulle du da ta med deg?

Svar: Det må i første omgang være lommeboka med det jeg trenger der, og fotoalbum.  Kan jo ikke bare være en gjenstand eller?  😉 Trenger jo tannbørsten også 😄

 

Spørsmål 2: Har du vært på ferie i utlandet, og løpt på noen du kjenner?

Svar: Ja, det har jeg. Var på GC for noen år siden og traff på noen jeg kjente fra mitt forrige liv 🙂

 

Spørsmål 3: Skulle du kunne gi noen hjerte- og lungeredning på en korrekt måte, hvis du havnet i en situasjon der det var behov?

Svar: Jeg håper det, for jeg har gått kurs, og trent på dette på dukke, men aldri på mennesker, så jeg vet ikke hvordan jeg vil reagere om jeg skulle komme opp i sånt. Håpet er at jeg husker det jeg lærte.

 

Spørsmål 4: Forter du deg ut av dusjen hvis telefonen ringer i rommet ved siden av?

Svar: Nei, ser jo på tlf hvem som har ringt, så hvis de ikke kan vente til jeg er ferdig i dusjen, ja, da er det et nødstilfelle, og da ringer de sikkert igjen ganske raskt.  Dusjer ikke så lenge, så det skal gå fint å vente 😄

10 kommentarer

Siste innlegg